Jeah, ik mag op vakantie!!
Dit keer heb ik weer e-tickets gekregen, maar wat nieuw is, is dat de vliegtuigmaatschappij nu mogelijk maakt om 24u van tevoren online in te checken.
Nooit meegemaakt, dus een paar vragen:
Kan ik online inchecken maar mag ik dan nog bagage meenemen? Dus moet ik eerst inchecken om vervolgens weer in de rij te gaan staan bij de balie om mijn koffer af te leveren?
Ik ga met mijn vriendin. Als ervaren internetter is het dus geen probleem voor mij om midden in de nacht in te checken, maar moet ik dan 2x inloggen en dan een plaats kiezen of kan ik in 1x voor 2 personen blokken?
Dan wordt het dus met twee browsers tegelijkertijd werken namelijk... stel je voor dat net iemand ook naast je wilt blokken...
En... Op de website staat
"Please ensure you input the name in English as it appears on your reservation"
Nou is mijn ticket direct afgeboekt in worldspan met mijn initialen. Moet ik dan mijn achternaam/initialen invullen of toch achternaam+paspoortnaam?
Dus op mijn ticket staat ATHLON/KMFMR
Moet ik dan Athlon voor achternaam en KMFMR voor voornaam of KMF invullen?
Ennee... een A4tje is best groot. Mag ik die ticket ook een beetje verkleinen tot creditcardformaat? Vroeger op school kon ik 4 A4tjes uitprinten in creditcardformaat voor tentamen, en dat was met een inkjet. Nu heb ik een laserprinter, dus dat moet toch kunnen? Alleen de nummer is toch nodig? Mag ik die onzintekst weglaten?
deze dus:
Dit keer heb ik weer e-tickets gekregen, maar wat nieuw is, is dat de vliegtuigmaatschappij nu mogelijk maakt om 24u van tevoren online in te checken.
Nooit meegemaakt, dus een paar vragen:
Kan ik online inchecken maar mag ik dan nog bagage meenemen? Dus moet ik eerst inchecken om vervolgens weer in de rij te gaan staan bij de balie om mijn koffer af te leveren?
Ik ga met mijn vriendin. Als ervaren internetter is het dus geen probleem voor mij om midden in de nacht in te checken, maar moet ik dan 2x inloggen en dan een plaats kiezen of kan ik in 1x voor 2 personen blokken?
Dan wordt het dus met twee browsers tegelijkertijd werken namelijk... stel je voor dat net iemand ook naast je wilt blokken...
En... Op de website staat
"Please ensure you input the name in English as it appears on your reservation"
Nou is mijn ticket direct afgeboekt in worldspan met mijn initialen. Moet ik dan mijn achternaam/initialen invullen of toch achternaam+paspoortnaam?
Dus op mijn ticket staat ATHLON/KMFMR
Moet ik dan Athlon voor achternaam en KMFMR voor voornaam of KMF invullen?
Ennee... een A4tje is best groot. Mag ik die ticket ook een beetje verkleinen tot creditcardformaat? Vroeger op school kon ik 4 A4tjes uitprinten in creditcardformaat voor tentamen, en dat was met een inkjet. Nu heb ik een laserprinter, dus dat moet toch kunnen? Alleen de nummer is toch nodig? Mag ik die onzintekst weglaten?
deze dus:
* ELECTRONIC TICKET * POSITIVE IDENTIFICATION REQUIRED AT CHECK-IN
**CARRIAGE AND OTHER SERVICES PROVIDED BY THE CARRIER ARE SUBJECT TO
CONDITIONS OF CARRIAGE WHICH HEREBY INCORPORATED BY REFERENCE. THESE
CONDITIONS MAY BE OBTAINED FROM THE ISSUING CARRIER.**
IF THE PASSENGERS JOURNEY INVOLVES AN ULTIMATE DESTINATION OR
STOP IN A COUNTRY OTHER THAN COUNTRY OF DEPARTURE THE WARSAW
CONVENTION MAY BE APPLICABLE AND THE CONVENTION GOVERNS AND IN
MOST CASES LIMITS THE LIABILITY OF CARRIERS FOR DEATH OR
PERSONAL INJURY AND IN RESPECT OF LOSS OF OR DAMAGE TO BAGGAGE.
RESTRICTIONS-VALID CX ONLY/RERT CHNGE AT EUR100
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp