Toon posts:

Uitzending gemist

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het bekijken van de programma's op uitzendinggemist. De speler blijft hangen in "stopped".De oplossingen van de site helpen niet en ook de foutgegevens bieden geen oplossing.
Het vreemde aan het hele verhaal is dat de uitzendingen op "Nederland 4" het wel prima doen. De vraag is dus: Wat is het verschil tussen deze uitzindingen en de 'gewone' op Uitzending gemist.

In het verleden deed 'uitzending gemist' het wel prima. Ik heb het inmiddels op diverse computers geprobeerd. Allemaal hetzelfde resultaat.

Ik heb een SMC 7404 router/switch en een zonnet/tele2 adsl abonnement.

Kan iemand me verder helpen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:01:
Ik heb een probleem met het bekijken van de programma's op uitzendinggemist. De speler blijft hangen in "stopped".De oplossingen van de site helpen niet en ook de foutgegevens bieden geen oplossing.
Het vreemde aan het hele verhaal is dat de uitzendingen op "Nederland 4" het wel prima doen. De vraag is dus: Wat is het verschil tussen deze uitzindingen en de 'gewone' op Uitzending gemist.

In het verleden deed 'uitzending gemist' het wel prima. Ik heb het inmiddels op diverse computers geprobeerd. Allemaal hetzelfde resultaat.

Ik heb een SMC 7404 router/switch en een zonnet/tele2 adsl abonnement.

Kan iemand me verder helpen?
Heb je het wel met andere video`s geprobeerd, want ik heb het ook heel soms. Maar dan probeer in een andere video en dan doet ie het wel. Heb je ook al geprobeerd om Realplayer te downloaden? Want daarmee kan het ook sinds kort.

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-02 16:45
same problem here.

Zonder aanwijsbare reden doet geen een filmpje op uitzendinggemist het meer bij mij.
diverse codecs gedownload. nieuwe versie+updates van Mediaplayer en Realplayer geinstalleerd.
Geen resultaat.

speler gaat buffering, springt dan op stopped en doet niks. op play klikken geeft hetzelfde resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb realplayer inderdaad ook al geprobeerd, maar helaas...
't vreemde is en blijft dat de live streaming kanalen zoals Nederland4 op omroep.nl het prima doen. Er is dus ergens een technisch verschil. Maar wat????

Graag reacties!

• philip oving
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-02-2022
heb het ook wel regelmatig gehad dat programa.s het niet deden. heb het idee dat het soms ook gewoon het programa ligt aangezien adere uitzendigen het wel doen. mijn ervaring is overigens dat je ook regelmatig cookies opnieuw moet accepteren vooral bij firefox.

Vr gr

Verwijderd

Anders zouden jullie het denk ik ff moeten mailen, misschien dat er gewoon wat bugs in die player zitten.

Maar ik kijk bijna altijd via media center, en dat is dan gewoon via de echte media player (geintregeerd in media center).

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:25
Hier hetzelfde probleem, ook als ik de URL kopieer naar WMP. Echt raar.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik had net ook het probleem maar heb de websit wmc.uitzendinggemist.nl aan vertouwde websites toegevoegd. Nu werkt het weer.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij kan vertellen of/hoe ik een bepaalde poort (of wat dan ook) moeten open stellen op mijn switch/router? Het is een SMC Barricade 7400.
Ik geloof niet dat het probleem in m'n computer zit, want op m'n vorige laptop werkte het thuis ook niet maar op de zaak wel!

Dus moet het haast wel aan m'n switch/router liggen, of Tele2 ligt dwars, of... wordt ik om wat voor reden dan ook geweerd bij Uitzendinggemist.nl.

Graag jullie reacties.

Robert
Pagina: 1