[Logitech G7] Verstoring/vertraging icm Logitech Z-5450

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Hoi,

Ik heb zojuist een nieuwe G7 gehaald en enige tijd geleden een Z-5450 speakerset met wireless achterspeakers. Nou is het probleem dat wanneer ik de speakers aan zet, de muis begint te haperen en te vertragen. Dit lijkt me nietgezond. Wanneer de speakers uit staan werkt het prima.

De transmitter van de speakers staat aan de ene kant van de monitor en de receiver van de muis aan de andere kant. Heeft iemand nog enig idee wat ik zou kunnen doen behalve één van de 2 omwisselen ivm interferentie met overige hardware (speakers doen af en toe ook vaag, dus als ik één omruil dan zal het wss deze zijn).

Thanks in advance.

Verwijderd

ze storren elkaar
Vermoedelijk zijn ze bijna de zelfde signaal.
Hier had ik vroeger ook last van.
Namelijk mijn huisalarm (5000euro) en een draadlose optical muis (20euro)
De alarm had elke keer een anderen radio code (rondeom code) dus soms kwam het op de zelfde radio gedeelte van de muis.
Ik had wel verwacht dat mijn huisalarm wat beter in elkaar zat.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Geen wonder dat de G7 niet stoort met andere muizen, ze hebben em op een speaker frequentie gezet.

Geweldig hoor Logitech 8)7

Ik denk niet dat het ergens anders zetten veel helpt aangezien de speakers en de muis een bereik van zo'n 10 meter hebben.

Misschien is de frequentie van de G7 met Setpoint te verandern?

[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Razor op 15-12-2006 10:27 ]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:30

Pinjataaa

Hit me!

Sorry voor de kick!

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem? Op internet kan ik niets vinden.
Er was wel iets te vinden op het Logitech forum, maar de link waar de oplossing zou moeten staan is dood.

Is het mogelijk om de muis of de boxjes te veranderen van kanaal?

Alvast bedankt..