[XP] Firefox is alle instellingen vergeten na blue screen

Pagina: 1
Acties:

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ten eerste: ik heb gezocht, maar ik heb geen antwoord gevonden.

Vandaag was ik bezig met muziek maken met FL Studio, ik opende een project bestand dat waarschijnlijk corrupt was(gebeurt wel vaker), toen ik FL Studio daarna afsloot met taakbeheer kreeg ik een blauw scherm(gebeurt ook wel vaker), normaal is er dan niets aan de hand maar deze keer wel.
Ik starte mijn pc opnieuw op en opende Firefox, het eerste dat me opviel is dat er allerlei plugin popups tevoorschijn kwamen met updates en dergelijke, mijn favorieten waren er nog wel maar verder waren alle instellingen gereset, ook van de extensies.
Het blauwe scherm geeft trouwens de meldinge "driver irql less or not equal" over de realtek HD audio driver

Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad(niet precies allemaal wat ik hierboven heb beschreven natuurlijk)?

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tja dit heb ik ook wel eens gehad en sinds dien maak ik netjes backups met "Mozbackup" Zwaar arelaxed dat dat soms gebeurd...

specs

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10-2025
Ik zou sowieso je drivers in de gaten blijven houden. Blauwe schermen in XP met dat soort meldingen betekent in elk geval dat de driver nog brak is. Hopelijk releasen ze een betere voor je.

• Sefyu
  • Niet online
Ik heb trouwens het idee dat de blauwe schermen veroorzaakt worden door een combinatie van een aantal programmas.
Ik had voorheen illegale software geinstalleerd(vorige xp install) die gebruik maakte van een gekraakte usb dongle, waardoor die vroegere project files dus corrupt zijn geraakt.

EDIT:

Nu ik mozbackup installeer zie ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://img324.imageshack.us/img324/2784/image2hu1.jpg

Firefox 1.5 & 1.8 zijn allebei tegelijk geinstalleerd?
Dat kan toch niett?

[ Voor 26% gewijzigd door Sefyu op 14-12-2006 22:54 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mozilla != Mozilla Firefox

• Sefyu
  • Niet online
Ik heb het maar gedeinstalleerd en F 2.0 geinstalleerd en die doet het prima.
Pagina: 1