Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kun je iemand machtigen om een auto over te schrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 16.730 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Ik moet ivm. mijn parkeervergunning de auto van mijn moeder overschrijven op de naam van mijn vriendin. Ons huis staat op haar naam dus de parkeervergunning moet dat ook zijn.

Probleem: mijn vriendin heeft door haar werk geen tijd om naar 't postkantoor te gaan (ook niet in de lunchpauze).

Is het mogelijk dat ik even naar het postkantoor ga met een machtiging van haar + kopie legitimatie?

DIT IS MIJN WEBSITE

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:00
Een voertuig kopen
U kunt een kentekenbewijs laten
overschrijven op de grotere postkantoren. U moet hiervoor ten
minste 18 jaar zijn en in Nederland wonen. Bovendien moet u de
overschrijving zelf regelen. Iemand anders kan dat niet voor u doen,
behalve als u uw voertuig koopt bij een voertuigbedrijf dat door de
RDW is erkend (zie paragraaf 2.2 en 2.4).

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

havana schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:53:
Probleem: mijn vriendin heeft door haar werk geen tijd om naar 't postkantoor te gaan (ook niet in de lunchpauze).
Tja, dat is gewoon vrij nemen, of een postkantoor opzoeken wat op zaterdag open is :).

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb mijn zwager eens mijn auto laten verkopen en overschrijven...
Als je je auto verkoopt dan ga je gewoon naar het postkantoor...de verkoper hoeft zich niet te legitimeren....
Bovenstaande (post van phYzar) zal misschien officieel zo zijn...maar weet uit ervaring dat iemand anders het ook voor je kan doen...

Verwijderd

Klopt, maarja de auto moet op zijn vriendin zn naam. Dus die moet mee, jij als verkoper hoeft er niet bij te zijn.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
havana schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:53:
Ik moet ivm. mijn parkeervergunning de auto van mijn moeder overschrijven op de naam van mijn vriendin. Ons huis staat op haar naam dus de parkeervergunning moet dat ook zijn.

Is het mogelijk dat ik even naar het postkantoor ga met een machtiging van haar + kopie legitimatie?
Kopie gaat natuurlijk sowieso niet werken. En vergeet niet je rijbewijs mee te nemen, paspoort hebben ze niets aan, tenzij je een recent uittreksel uit het gemeentelijk basis-register-dinges meeneemt.

edit:
Vervang 'je' voor diegene die 't ding gaat kopen uiteraard :+

[ Voor 4% gewijzigd door Osiris op 14-12-2006 22:15 ]

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Ik heb 't inmiddels uitgezocht en 't kan helaas niet.

Nu heb ik mijn vriendin gedwongen in haar lunchpauze maar even naar 't Postkantoor te fietsen }>

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1