Toon posts:

[OnsNet] Mag server commercieele sites hosten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik ben de gelukkige eigenaar van een 100mbit glasvezelverbinding, en heb hier natuurlijk een server op aangesloten. Nu wil ik hier al mijn websites op gaan hosten, het gaat immers goed en heb nog geen last gehad van downtime. Ik meen ooit ergens opgevangen te hebben dat je geen sites mag hosten met een commercieel karakter, met advertenties en zo.

Klopt dit? Mag je geen commerciële websites hosten?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of het wel of niet mag ligt compleet aan de provider. Als die dat verbiedt dan mag het niet, anders zal het geen probleem zijn.
Neem dus gewoon even contact op met je ISP en dan is alles duidelijk :)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:39

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

De topicstarter heeft zelf een server aangesloten, dus hij mag zelf weten wat voor content hij eropzet. Daar gaat zijn provider waar hij zijn servertje neerzet niet over lijkt me.
Dus het is toegestaan.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Ariën Clay schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:13:
De topicstarter heeft zelf een server aangesloten, dus hij mag zelf weten wat voor content hij eropzet.
Niet als in de algemene voorwaarden staat dat dat niet mag. Dan heeft hij die 'vrijheid' namelijk opgegeven bij het tekenen van het contract. Heeft hij namelijk afgesproken (in ruil voor het genot van de verbinding) dat niet te doen (commerciele gebruik) - en doet hij dat wel dan pleegt hij wanprestatie en kan afgesloten e.d. worden.