Toon posts:

[Vista] Startmenu en Aero ergenis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via MSDNAA de Business versie geinstalleerd en alles werkt behoorlijk moet ik zeggen. Op een paar kleine (voor mij grote) ergenissen na:

Aero klapt er om de tien minuten uit, ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd voor mijn Geforce FX GO 5200, namelijk de 97.35 versie met aangepaste inf. Elke versie die ik tot nog toe heb geinstalleerd geeft problemen met Aero. Krijg een 9020 fout bij de event viewer waar verder online niet meer info over te vinden is, misschien dat jullie hier een idee hebben.

Probleem 2 is een schoonheidsprobleempje waar ik mee kamp, ik sorteer het startmenu namelijk altijd op een bepaalde manier zodat ik het fijn vind werken. Alleen hier werkt dat dus niet. Zodra ik het startmenu sorteer op mijn manier:
Afbeeldingslocatie: http://www.marsmellow.com/overig/vista/1.jpg
Gaat hij na verloop van tijd (of zelfs na een keer uit het startmenu te zijn geweest en weer terug erin) er zo uit zien (de sorteer bij naam volgorde):
Afbeeldingslocatie: http://www.marsmellow.com/overig/vista/2.jpg
Ik heb al bij de instellingen in het startmenu gekeken, naar de rechten van de map, gpedit.msc zitten uitpluizen en in het register een en ander uitgeprobeert (weer teruggezet naar default). Maar niets helpt hiertegen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee hierover?

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:53
er is altijd een map met de startmenu items, als je die eens niet standaard op soorteer op naam zet.

Is een wilde gok...

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
"sort All Programs menu by name" uitgevinkt?, probleem met Aero kan ik je niet mee helpen, lijkt mij inderdaad ook een driverprobleem, eigenlijk.
Hopen dat het met nieuwe drivers beter gaat? :)

[ Voor 63% gewijzigd door anandus op 19-12-2006 19:06 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Depress schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:04:
er is altijd een map met de startmenu items, als je die eens niet standaard op soorteer op naam zet.

Is een wilde gok...
Net even geprobeerd, dit kan niet!

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:05:
"sort All Programs menu by name" uitgevinkt?, probleem met Aero kan ik je niet mee helpen, lijkt mij inderdaad ook een driverprobleem, eigenlijk.
Hopen dat het met nieuwe drivers beter gaat? :)
Die optie staat er niet bij het classic menu! Ik begin echt te denken dat het een bug is!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

mrsar

waar een sar is,is een wodka

(doe dit evven uit me hoofd hoor,en hoop dat je begrijpt waar ik bedoel.
rechts klikken op start,open all users,dan naar je eigen map,start menu,daar sorteren op naam etc goed zetten,dat zou moeten werken.

(heb alleen thuis vista niet hier op het werk,dus ja :P )

[ Voor 12% gewijzigd door mrsar op 20-12-2006 15:59 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Pagina: 1