Ervaring met PriceAttack

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-01 09:19
Hallo,
Ik heb net een laptop besteld bij Priceattack.nl en vroeg me af of iemand ervaring had met deze site. Ik ben misschien wat snel geweest en vraag me af of het wel te vertrouwen is.
Groeten

Verwijderd

Shop survey staat ie niet in, mischien even linkje van de site, maar ik weet niet of je daar zozeer een topic voor moet openen, als jij je andwoord weet kan die dicht, beetje nutteloos!

mischien even in het merk van de laptop zijn topic vragen, mischien is dat een betere oplossing

• Sthony
Het leek me enigszins opportuun om het hier te posten, gezien dat ze ook al andere laptop modellen hebben verkocht.

Hierbij link:
http://www.priceattack.nl/

En mijn model:
Acer 2492WLCi = €479,00

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Tja, moeilijk te zeggen. Maar zijn alle producten nou 'misgelopen'?

• Sthony
hello_moto schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:40:
Tja, moeilijk te zeggen. Maar zijn alle producten nou 'misgelopen'?
Bedankt voor de feedback. Idd 87 artikels reeds in aanbieding geweest en gezien de produktenlijst had ik graag feedback gehad van 1 of meerdere tevreden klanten die moeten er toch zijn....

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier hebben we nu de shopsurvey voor. Het kan natuurlijk zijn dat er nog niets over te vinden is, maar dat is nog geen reden om de hoop op te geven. Je kunt zelf de shop toevoegen in de shopsurvey. De kans dat veel Tweakers ervaring hebben is echter wel een stuk kleiner (anders zou een andere Tweaker dit wel hebben gedaan). Je zou bijvoorbeeld hier nog even een kijkje kunnen nemen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.