Opmaakverzoekjes

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben inmiddels zo gewend aan GoT dat ik met het bouwen van 1 reply op de FP opeens afvraag waarom mijn reactie niet 123 goed was. Zodoende zou ik graag het verzoek willen indien om ook op dat terrein GoT en Tnet gelijk te trekken. :)

Reactie-editknopje zit op GoT rechts en op de FP links. Nodeloos op te merken dat ik bij het editten van mijn reply abuiselijk op de tools klikte die rechts stonden... en stond mijn reply bijna in mijn notes :+. Is het mogelijk dat de edit-knop rechts komt te zitten?
Als we dan toch met die edit-knop bezig zijn: het is ook de 'reageren op...'knop. En volgens mij weet geen enkele user dat op de FP, tevaak zie ik replies niet genest staan maar ergens onder. Ik zou zeggen dat qua duidelijkheid daar wel iets aan toe te voegen valt. Indien de editknop naar rechts verplaats, kan ipv de edit-knop dan een pijltje komen te staan? Dan is het wat logischer dat men ziet dat je daarop kan reageren en het nest-percentage nog verder omhoog gaan.

Ik gebruik op GoT trouwens ook veel code's uit de regio [i] en [b] enzovoort. Maar uit luiheid sluit ik dat op GoT consequent af met alleen een '/' ipv '/i' enzovoort. Indien ik dat '/' op de FP plaats gaat het mis en kan ik op zoek gaan naar de edit-knop (zodat de reply weer in de notes staat :+)

Ik heb trouwens het idee dat ik niet de eerste ben, maar anderzijds kan ik geen voetsporen vinden daarvan.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:58

crisp

Devver

Pixelated

Het hele reactie-systeem met z'n popup en regexp-based UBB-parser is sowieso niet meer van deze tijd en er liggen al langer plannen om dat op de schop te nemen, hoogstwaarschijnlijk in de eerstkomende grote layout-change :)

Intentionally left blank

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

crisp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:06:
Het hele reactie-systeem met z'n popup en regexp-based UBB-parser is sowieso niet meer van deze tijd en er liggen al langer plannen om dat op de schop te nemen, hoogstwaarschijnlijk in de eerstkomende grote layout-change :)
Krijgen we dan een javascript-alternatief?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:58

crisp

Devver

Pixelated

Technicality schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:07:
[...]

Krijgen we dan een javascript-alternatief?
iig een non-javascript alternatief. We zijn wel van plan om meer leuke dingen met javascript te gaan doen, maar dan wel op een unobtrusive manier :)

Intentionally left blank

• Delerium
  • Niet online
Ik durf het bijna niet te vragen.... maar als dan toch alles op de schop gaat.... het moderatie-systeem dan ook :P?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het moderatiesysteem zal ook onder handen genomen worden.

Verwijderd

Femme schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:35:
Het moderatiesysteem zal ook onder handen genomen worden.
In welke zin?

/me is redelijk tevreden over het systeem as-is.

• Delerium
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:22:
[...]In welke zin?

/me is redelijk tevreden over het systeem as-is.
Het huidige systeem gaat sowieso veranderen, Dat kan je hier teruglezen: FrontPage moderatiesysteem gaat veranderen.

Maar als je het huidige systeem vergelijkt met een Pentium4, dan zou het systeem na deze gequote verandering een PentiumD zijn. Indien de FP gaat veranderen (crisp) en het moderatiesysteem dan gelijk meegenomen wordt (Femme) kan je het vergelijken met een Core3quotro-Extreme.

* Delerium is iig blij :)
Pagina: 1