Hoi maxhost en welkom op GoT.
Ik heb wel wat uitleg voor je, maar ik ben bang dat het niet het soort uitleg is waar je op hoopte. Allereerst is je topic een zogenaamd
scriptrequest, en zoals je kunt lezen als je op dat woord klikt, zijn die hier niet gewenst. We programmeren hier onze eigen software, of proberen dat althans.
Dan het tweede onderdeel van je vraag, de vraag om uitleg. Hier geef je verder geen enkel detail prijs over hetgeen je van ons vraagt. We weten niet wie je klant precies is (je kan je voorstellen dat iets voor de overheid veiliger moet zijn dan iets voor de lokale supermarkt), en je geeft ook geen details over de opdracht zelf. En het meest kwalijke is nog dat je geen informatie geeft over wat je wel al geprobeerd hebt, of op zijn minst wat je met behulp van Google gezocht en gevonden hebt. Lees
Programming Beleid - De "quickstart" er even op na; daarin staat namelijk alle informatie die je nodig hebt om hier in
Programming een topic te openen.
Als je wil kun je een nieuw topic openen. Probeer je daarbij dan wel aan de richtlijnen uit onze quickstart te houden. Doe je dat niet, dan ben ik bang dat een nieuw topic niet echt een langer leven beschoren is dan dit topic.