Ik weet even geen handige titel en ook niet direct een topic, maar is het niet zo dat er langzaamaan een verschuiving zou moeten plaatsvinden van de manier waarop wij dagelijks dingen regelen. Dit eigenlijk naar aanleiding van een artikel op nu.nl. Dat jongere mensen steeds meer online kopen. Dat lijkt me op zich een goeie ontwikkeling, want het scheelt op zich heel wat verkeer (nu rijdt er een busje rond met allemaal bestelde artikelen en deze levert het af bij alle adressen) - dit in tegenstelling tot wanneer iedereen het zelf zou gaan kopen.
Bij boodschappen bijvoorbeeld gebeurt het nog weinig dat mensen online het kopen, maar het zou helemaal niet gek zijn als veel meer mensen online bijvoorbeeld boodschappen zouden doen en dat deze af worden geleverd.
Wat ik hier mee eigenlijk wil zeggen:
- het is volgens mij een goeie trend dat steeds meer dingen vanuit je luie stoel kunnen worden geregeld
- het is makkelijker voor jezelf, het is tijdbesparend
- het is uiteindelijk beter voor het milieu (ok er zal meer dienstverlening, busjes rondrijden, maar dat weegt denk ik wel op tegen als mensen het zelf zouden moeten halen/kopen)
Wordt de economie efficienter? Even een botte stelling, benieuwd wat mensen er over denken hier.
Bij boodschappen bijvoorbeeld gebeurt het nog weinig dat mensen online het kopen, maar het zou helemaal niet gek zijn als veel meer mensen online bijvoorbeeld boodschappen zouden doen en dat deze af worden geleverd.
Wat ik hier mee eigenlijk wil zeggen:
- het is volgens mij een goeie trend dat steeds meer dingen vanuit je luie stoel kunnen worden geregeld
- het is makkelijker voor jezelf, het is tijdbesparend
- het is uiteindelijk beter voor het milieu (ok er zal meer dienstverlening, busjes rondrijden, maar dat weegt denk ik wel op tegen als mensen het zelf zouden moeten halen/kopen)
Wordt de economie efficienter? Even een botte stelling, benieuwd wat mensen er over denken hier.
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.