Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Aan een van de pc's hierzo zit zo'n 40 meter isdn-kabel, en dat werkt net zo goed als een 1 meter utp-kabel
Verwijderd
Maakt niet uit denk ik. Zolang je maar niet teveel doorverindingen maakt. Ik heb aan mijn compje op iets rond de 25 mtr. zitten. Dit is dan wel aan 1 stuk naar het NT1 kastje.
En als je gaat door verbinden NIET solderen. Koop van die connectortjes die zijn stukken beter.
En als je gaat door verbinden NIET solderen. Koop van die connectortjes die zijn stukken beter.
k bedankt !
nah ik koop gewoon in de elekronicazaak voorgemaakt snoer met 2 stekkertjes dus dat zit wel goed denk ik
nah ik koop gewoon in de elekronicazaak voorgemaakt snoer met 2 stekkertjes dus dat zit wel goed denk ik
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
In de tuin internetten?? Toe maar weer...
Verwijderd
ooit 30m snoer gehad met een wisecom kaartje..... af en toe deed ie 't maar meestal niet..... Teles 16.3BRI ISA d'r ingezet, toen deed ie 't altijd, en die werkt nu al 2 jaar goed!
k heb die standaard kpn netcard dus moet wel goed zijn lijkt me 
moet het weer ook wel meezitten (nu niet dus
)
K vertel mijn bevindingen wel als ik eenmaal buiten zit LoL
moet het weer ook wel meezitten (nu niet dus
K vertel mijn bevindingen wel als ik eenmaal buiten zit LoL
Ik moet binnenkort mij ISDN lijntje verleggen met bijna 100 meter, of het lukt weet ik niet, ik hoop het maar anders kan ik niet meer internetten !!
Zijn er geen versterkertjes voor te koop ??
Zijn er geen versterkertjes voor te koop ??
Inderdaad...
Verwijderd
Roy; volgens mij er zijn idd versterkers voor te koop, gisteren dacht ik nog gezien bij de Primafoon, kan ook zijn dat die alleen voor POTS waren
Verwijderd
In een boekje van de KPN staat dat zo'n RJ45 (UTP) kabel maximaal 250 meter lang mag zijn zonder kwaliteits verlies! lijkt me sterk maar ja! je kunt het proberen.
Voor anologe lijn gold dit ook.
Voor anologe lijn gold dit ook.
Ik heb vorige week even een doosje UTP cat5 kabel besteld (300 meter)
. Als het goed is krijg ik dat maandag.
Ik moet dus 100 meter isdn en 100 meter netwerk aanleggen, ik laat het jullie wel weten of het werkt. (laten we het hopen !!
)
Ik moet dus 100 meter isdn en 100 meter netwerk aanleggen, ik laat het jullie wel weten of het werkt. (laten we het hopen !!
Inderdaad...
de maximale lengte van een isdn-kabel is afhankelijk van de manier waarop je de kabel aansluit op de NT1.
Het staat allemaal in het handboekje dat bij de NT1 hoort.
Ik heb nu thuis een Y-configuratie, en daar is het maximale iets van 15 meter.
Er is idd ook een manier om een aansluiting te maken van zo'n 250 meter.
Moet je gewoon ff in het boekje kijken, of downen van de kpn-site in .pdf
Het staat allemaal in het handboekje dat bij de NT1 hoort.
Ik heb nu thuis een Y-configuratie, en daar is het maximale iets van 15 meter.
Er is idd ook een manier om een aansluiting te maken van zo'n 250 meter.
Moet je gewoon ff in het boekje kijken, of downen van de kpn-site in .pdf
admiral -> waar op de kpn site kan ik die handleidingen vinden ??
Inderdaad...
weet nie, ik dacht dat die daar wel zou staan.
Pagina: 1