Toon posts:

Linksys WUSB11 2.8 Probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het, het is een oude rotadapter, maar ik heb hem gekregen dus ik wil hem aan de praat hebben.

De situatie is, ik heb een oude laptop, met windows 98se erop. Ik probeer de drivers te installeren (heb de cd niet, dus doe het vanaf m'n usb sticky). Krijg ik de bekende Procnics9x error. Anderen zeggen dat je dan gewoon de drivers moet herinstalleren of dat ding aansluiten als hij uit staat, maar het werkt dan nog niet, de drivers kunnen dan niet gevonden worden. Ik vermoed dat ik dan de verkeerde drivers heb, maar ik heb ze gedownload van de Linksys site. Ligt ook niet aan de adapter, heb ik getest op een windows xp sp2 computer. (zonder de linkshit drivers)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:06

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> NT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Misschien moet ik een andere OS installeren? ME kan hij nog aan zonder superlangzaam te worden

Verwijderd

Topicstarter
Oké, ik ben een stapje verder. De kaart word herkent door windows als netwerkkaart, hij installeert de netwerkondersteuning maar er staat nog steeds een geel uitroeptekentje bij. De foutcode is 10, dus de drivers kloppen niet. Ik heb al een keer of 10 geprobeert om met de cd (ik had ze toch maar ff op cd gebrand) maar het mag niet baten. Ook al geprobeert om de drivers te verwijderen (uit apparaatbeheer, dus niet helemaal weg) en dan uitzetten en dan aansluiten, maar het maakte ook niets uit.