Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
onderste boven. op zijn zij enz.. geen prob.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
maupie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:25:
Je moet er alleen een vangnetje onder hangen voor het geval de data ervan afvalt
is een plexi bakje ook goed? staat wat strakker. Mag het dan ook uv reactief plexi zijn?maupie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:25:
Je moet er alleen een vangnetje onder hangen voor het geval de data ervan afvalt
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
Soms kan het een probleem opleveren als ze altijd op een bepaalde stand gestaan hebben, om ze dan om te draaien of te kantelen. Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb ooit gelezen dat het tot fouten kan leiden. Hoe en waarom weet ik niet meer.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Misschien dat het bij oudere hdd's problemen kon geven, maar voor zover ik weet hebben moderne schijven daar geen problemen mee. Als je weet hoe een hdd op is gebouwd kan je dit zelf ook beredeneren doordat je zowel onder als boven je platters koppen hebt lopen. Dus dat maakt gewoon niets uit hoe ze zitten. Ook heb ik nog nooit een teken 'this side up' of iets soortgelijks op een hdd gezien. Dus als het problemen zou geven zou de fabrikant hier ook mee bekend moeten zijn imho en wel gewaarschuwd hebben.c70070540 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:31:
Ok, nu een wat meer serieuze reactie, alhoewel ze toch wel grappig zijn hierboven
Soms kan het een probleem opleveren als ze altijd op een bepaalde stand gestaan hebben, om ze dan om te draaien of te kantelen. Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb ooit gelezen dat het tot fouten kan leiden. Hoe en waarom weet ik niet meer.
Lagers konden ook problemen geven zoals terw_dawn hieronder zegt. V
[ Voor 3% gewijzigd door Schapie op 14-12-2006 16:43 ]
No signature found
Dit klopt gedeeltelijk. Oude disks hadden idd nog kogellagers en dan kon het wat minder vrolijk zijn als ze naar jaren in een bepaalde stand ineens op een andere manier geplaatst werden.c70070540 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:31:
Ok, nu een wat meer serieuze reactie, alhoewel ze toch wel grappig zijn hierboven
Tegenwoordig is eigenlijk alles vloestofgelagerd en heb je dat probleem niet meer.
Ik kan were met een gerust hart verder modden
Dit topic is gesloten.
![]()