Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag weten wat een beetje de gemiddelde prijzen voor ring tones, real tones, wall papers, videos en themas zijn. zit er aan te denken me met die business bezig te houden.

maar al die aanbieders vermelden geen prijzen en proberen je meteen abonnementen en pakketten aan te smeren. is hier iemand met enig inzicht hier in?

alvast dank

Verwijderd

Als je de irri reclames volgt op TMF e.d. komen er genoeg voorbij waar in de kleine lettertjes onderaan het scherm de bedragen staan vermeld.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm m'n neef heeft zich ook 'n tijdje beziggehouden met deze shit!
Verdiende echt werkelijk geen ene )(#@)& terwijl die veel aanbood voor niks.
Hij bezat goede domeinnamen (echte aandachtstrekkers) en verkocht best veel.
Maar eer dat jij 1000 ringtones hebt verkocht a 'n euro per stuk ben je 'n heel eind verder.

Tegenwoordig zit hij in de pr0n-web-wereld en moet je zeggen: Das 'n betere keus qua inkomen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

er zijn genoeg sites hoor.

er zijn geloof ik een paar grote jongens actief in deze markt die telkens nieuwe dingen verzinnen met gorte reclame acties onder verschillende namen. ik zie er zelf geen markt in hoor.

Verwijderd

Topicstarter
dank jullie voor je info!