Toon posts:

Geen beeld met XFX NVTV kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren deze kaart binnengekregen. Goede kritieken over gelezen.
Kaart geplaatst, drivers geinstalleerd, dat ging goed.
Er zit extra software bij van cyberlink die trial versies bleken te zijn, dat was een tegenvaller. Ik wil met name opnemen van tv en video maar het programma waarmee dit kan, power vcr, is niet op te starten, meteen het beruchte foutscherm: ' In PowerVCR II Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak'' met keuze rapport opsturen of niet. Dit zou heel goed aan mijn pc kunnen liggen, die heeft wat instabiliteitsklachten.
Toen 'Power cinema 4' van internet gehaald, ook van cyberlink. Het Programma opzich werkt, maar geen beeld en geluid, niet via de kabel en ook niet via s-video. Ik heb de kabels getest, die zijn prima.

Nou is mijn vraag of dit iets softwarematigs is of ligt het aan de kaart? Is er een manier om te testen of de kaart wel werkt?

Mijn pc configuratie:

Intel P 4 3,0 GHz
1024 MB geheugen
256 MB videokaart
mobo p5gpl-x
HD sata 300GB

Win xp home service pack 2 (dwz 1 en geupgrade naar 2)

Verwijderd

Dat is toch een mce kaart?
Zoek op het net even naar windows xp mce
Dan kan je kaart alles wat je maar wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van terminologie niet zoveel kaas gegeten. Wat is mce?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het inmiddels, media center edition.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-07 17:30
probeer dit eens.
http://www.team-mediaportal.com/

is freeware en heeft dezelfde functie als Windows MCE.

Verwijderd

Topicstarter
ok, ben benieuwd

Verwijderd

Topicstarter
Een stuk beter maar slechts halverwege. Via de s-video krijg ik nu beeld, al is het nogal flets en bleek. Dat zal waarschijnlijk de kwaliteit van de kaart zijn? Als dat zo is valt me dat tegen gezien de goede reacties.
Bij de kabel ging de setup van mediaportal zoeken naar kanalen onder 'antenne', er kwam het e.e.a. voorbij, voornamelijk rollende beelden, niks vastgeleg, dus nog niets. Ik zou hem onder de optie 'kabel' willen laten zoeken maar die mogelijkheid kan ik nergens meer vinden.
More help please?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-07 17:30
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:57:
Een stuk beter maar slechts halverwege. Via de s-video krijg ik nu beeld, al is het nogal flets en bleek. Dat zal waarschijnlijk de kwaliteit van de kaart zijn? Als dat zo is valt me dat tegen gezien de goede reacties.
Bij de kabel ging de setup van mediaportal zoeken naar kanalen onder 'antenne', er kwam het e.e.a. voorbij, voornamelijk rollende beelden, niks vastgeleg, dus nog niets. Ik zou hem onder de optie 'kabel' willen laten zoeken maar die mogelijkheid kan ik nergens meer vinden.
More help please?
als auto search niets vind dan moet je het met de hand doen.
van je kabelaar krijg je regelmatig een boekje met de frequenties van de zenders.

Die optie om dit te doen zou je in eenv an de opties moeten kunnen vinden. tevens loopt er een topic over mediaportal op GOT met veel tips tevens is er het mediaportal forum.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 14-12-2006 23:57 ]

Pagina: 1