Toon posts:

torrents

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow
Nu download ik af en toe wel eens wat via een torrent maar ik hoor iedereen over supersnelle verbindingen enzo, Maar mijn maximale downloadsnelheid word bijna nooit gehaald. Dus mijn vraag aan jullie van welke site halen jullie je torrents of met welk programma houden jullie je download rate zo hoog mogelijk.

mzzl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij hangt dit gewoon van de torrent af. Als je er eentje hebt met veel seeders en weinig leechers zul je een hoge snelheid behalen. Heb je zeer weinig seeders en een boel leechers dan haal je maar een matige snelheid. Ervaringen met torrentclients zijn wel te vinden op GoT en ik ga je geen linkjes geven naar torrentsites, want dat mag niet hier.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:35

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Gebruik utorrent als download programma. Voor een site zul je toch echt zelf moeten zoeken... je moet sowieso je poorten hebben openstaan, en beperk de uploadsnelheid van je torrentclient.

[ Voor 33% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 14-12-2006 15:13 ]

Hier staat tekst

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik download zelf met uTorrent en haal mijn links voornamelijk van de verzamelsite checkjemail.com.

Voor je "maximale" snelheid is het trouwens wel van belang dat je zorgt dat je poorten op een eventuele router goed geforward worden. Meer informatie daarover: http://www.portforward.com.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 14-12-2006 15:16 ]

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

En zelf genoeg uploaden he.... Minimaal terugsharen wat je zelf downloadt...

Verwijderd

Heeft weinig te maken met de site maar eerder met de populariteit van de torrent.

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-02 21:01
Limit je upload ook tot zo'n 15kb/s onder je maximum uploadsnelheid. Als je uploadt met de max van je verbinding trekt het je downloadsnelheid aanzienlijk naar beneden.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:41
Poorten in je router opengezet?
En het ligt inderdaad ook aan de hoeveelheid seeders/leechers

En torrents zoeken kan gewoon via google hoor :P <naam wat datgene wat je wilt downloaden> + torrent intypen op Google geeft genoeg torrents :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hier is meer dan genoeg over te vinden. Daarnaast mogen een paar mensen hun mail gaan checken. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.