NeeDaannO schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:06:
Je mag toch wel naar een torrentsite verwijzen.
[ Voor 35% gewijzigd door JHS op 14-12-2006 15:09 ]
En MrAcid: als het je toch koud laat, blijf hier dan weg, alsjeblieft? Het handhaven van de policy mag te allen tijde aangekaart worden.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Geld dit ook voor de fora of alleen voor de fp? Want op het fora zijn hele threads geweest over die site.JHS schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:08:
Mwah, in verschillende nieuwsberichten wordt er verwezen naar 'thepiratebay.org' (niet in linkvorm). Aangezien dit alleen maar de hyperlinkvorm van dezelfde tekst is kan je dit nauwelijks warez noemen, in mijn ogen. Het is in mijn ogen meer een, falende, poging tot een grap.
edit:
[...]
Nee? In het algemeen, dus buiten dit specifieke geval, valt dat zover ik weet toch echt onder het aanbieden van warez..
Verwijderd
meet een
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 15:26 ]
...wat niet betekent dat we te pas en te onpas een linkje erheen willen plaatsen. Ten tijde van die topics lag de site in kwestie overigens ook plat, ogenschijnlijk voorgoed.DaannO schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:24:
[...]
Geld dit ook voor de fora of alleen voor de fp? Want op het fora zijn hele threads geweest over die site.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
DaannO: Dat geld al helemaal voor het forum, zelfs. Zie ook curry684 in "Wat mag wel en wat mag niet?" en andere topics in FA en LA.
The Pirate Bay, they sank my torrentship!RoD schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:25:
Op het forum mag je geen torrentsites ed noemen.
Ah, ik begin het te begrijpen.-NMe- schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:29:
[...]
...wat niet betekent dat we te pas en te onpas een linkje erheen willen plaatsen. Ten tijde van die topics lag de site in kwestie overigens ook plat, ogenschijnlijk voorgoed.
[ Voor 42% gewijzigd door DaannO op 14-12-2006 15:31 ]
* reactie ge-edit *
Thnx Mec.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Zijn we van het hele probleem af...
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je niet naar warez mag linken... Wat verkeerd uitgedrukt misschien ja. Staat ook in de FAQ trouwens.
Verboden zaken:
Dus het lijkt mij dat hiermee bedoelt wordt dat een "kijk hier kun je torrents downloaden"-link niet mag en een "deze site is in het nieuws omwille van het feit dat..."-post wel mag.Licentie- of copyright-schendingen zoals links naar warez, cracks, MP3's en divx.
Of zit ik nu onzin te blaten?
Er is geen probleem meer Mi@hel, je linkje verwijst nu naar Google, als users daarmee niet kunnen vinden wat ze zoeken dan verdienen ze het niet om het te vindenVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:37:
Wat mij betreft mag mijn reactie ook wel verwijderd worden
Zijn we van het hele probleem af...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀