[Outlook 2003] Verwijderde email verwijderen na afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Sinds kort gebruik ik Outlook 2003 met 5 IMAPaccounts en 2 pop accounts. Graag wil ik dat nadat ik Outlook heb afgesloten alle verwijderde email wordt verwijderd, maar dit gebeurd niet bij de IMAPaccounts. Deze email blijft er dus op staan en om nu voor elke account apart 'Bewerken -> Verwijderde berichten leegmaken' te doen vind ik nu ook niet echt een super optie.

Kan ik Outlook niet zover krijgen dat hij na het afsluiten automatische alle verwijderde items (die dus doorgestreept staan) verwijderd van alle 5 IMAPaccounts?

Verwijderd

Als je Outlook opend ga dan naar extra - opties - tabblad overige - en zet dan een vinkje voor: map verwijderde items leegmaken bij afsluiten

• bartbh
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:44:
Als je Outlook opend ga dan naar extra - opties - tabblad overige - en zet dan een vinkje voor: map verwijderde items leegmaken bij afsluiten
Sorry, dit had ik niet goed vermeld, maar deze optie heb ik al aanstaan. Dit werkt dus niet voor IMAPaccounts.

Verwijderd

bartbh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:07:
[...]
Sorry, dit had ik niet goed vermeld, maar deze optie heb ik al aanstaan. Dit werkt dus niet voor IMAPaccounts.
Je gebruikt Microsoft Office Outlook 2003 he?
niet outlook express??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 14:10 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

bartbh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:07:
[...]
Werkt inderdaad niet bij IMAP. Dat komt omdat bij IMAP de mails op de server staan, terwijl bij POP3 de mails lokaal staan. Oftewel: kan volgens mij gewoon niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

gambieter schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:25:
[...]

Werkt inderdaad niet bij IMAP. Dat komt omdat bij IMAP de mails op de server staan, terwijl bij POP3 de mails lokaal staan. Oftewel: kan volgens mij gewoon niet.
werkt wel!
kan het alleen niet vinden voor microsoft outlook, wel voor outlook express

bij outlook express is het:

Extra/Opties/tabblad Onderhoud en schakelt u het vakje Verwijderde items permanent verwijderen bij verlaten van IMAP-mappen in

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Weer wat geleerd. In Outlook inderdaad nog nooit gezien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• bartbh
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:30:bij outlook express is het:

Extra/Opties/tabblad Onderhoud en schakelt u het vakje Verwijderde items permanent verwijderen bij verlaten van IMAP-mappen in
Dus in het 'gratis' Outlook Express is het wel mogelijk maar in het betaalde, uitgebreidere Outlook niet? :? 8)7
Behoorlijk krom vind ik. maar helaas.

Verwijderd

bartbh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:02:
[...]
Dus in het 'gratis' Outlook Express is het wel mogelijk maar in het betaalde, uitgebreidere Outlook niet? :? 8)7
Behoorlijk krom vind ik. maar helaas.
Vind ik idd ook erg dom.
Ben nog steeds aan het zoeken maar kan helaas niets hier over vinden dus het lijkt er op dat het echt zo is.
Pagina: 1