Toon posts:

Nieuwe blanke Exchange Database bouwen.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met de vervanging van onze Exchange Servers.

Nu is er tijdens de migratie van de oude Exchange naar nieuwe Exchange wat fout gegaan. Helemaal geen ramp, er is gewoon een backup en de oude situatie is weer hersteld.

De nieuwe server heeft nu wel een corrupte database. De database is niet meer te herstellen en ik wil graag even opnieuw beginnen.

Weet iemand hoe je een schone kale nieuwe database bouwt zonder heel Exchange weer opnieuw te installeren ?

Mooiste zou zijn als er ergens gewoon een kale database gedownload kan worden. Ik kan het in ieder geval nergens vinden. Eseutil kon ik ook geen opties vinden om gewoon domweg een nieuwe database te bouwen.

Microsoft had het wel over een Blank Database maar hoe je zoiets maakt: Geen Idee!

Wie helpt mij.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10
Het is wel gemakkelijk om te vertellen welke versie je van Exchange gebruikt :+

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
How To Reconstruct a Data Store If You Cannot Restore Database Files in Exchange 2000 Server

staat in de KB zelfs.. beetje meer eigen moeite en je had het gevonden. (ook voor 2003 btw)

* Zwelgje pleit zelfs voor een gedwongen nickchange voor de user })

[ Voor 18% gewijzigd door Zwelgje op 14-12-2006 20:15 ]

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je dit hebt geweten dan is het denk ik tijd voor een opfriscursus. Ga maar eens goed aan de slag.... Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ehm wat moet ik hiermee ?! Simpel op mount store clicken werkt natuurlijk niet als de database corrupt is en deze even verwijderen werkt natuurlijk ook niet.

Het gaat trouwens om Exchange 2003
* Zwelgje pleit zelfs voor een gedwongen nickchange voor de user })
Hehe er staat toch KNOWN it all ;) Known is verledentijd :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 14:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:14:
Als je dit hebt geweten dan is het denk ik tijd voor een opfriscursus. Ga maar eens goed aan de slag.... Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door.
Grappig een opfris cursus voorstellen... Is dit een ander woord voor "Ik weet het niet als moderator" ?!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoek het dan maar zelf uit, zwelgje geeft je notabene de oplossing. Wij houden hier niet van wijsneuzen, en helaas in dat soort gevallen heeft een moderator het laatste woord.

:w

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.