Wat bedoel je met overnemen? Dat jij de eigenaar wordt van het proces? En wat wil je er dan mee gaan doen?
Geen beurs, geen tempo
Kijk eens in de thread over remote compileren, het progje screen is daar wel handig voor. Maar alleen als je het vantevoren gebruikt. Volgens mij is er geen makkelijke manier om een draaiend programma aan je actieve terminal te koppelen.
sorry, misschien heb ik het een beetje onduidelijk geformuleerd.
ik heb een proces draaien in lynx, daar heb ik een download gefinished van de respin van redhat 7.0, dit is mijn machine thuis, en ik zit nu op mijn werk, en nu ben ik een beetje bang als ik straks thuiskom dat a2000 weer eens weggevallen is en dat die processen dan hangen, dus ik log in met ssh naar mijn machine en zie daar twee textfiles staan van 650 mb elk. dus lynx staat nu op mijn machine thuis te vragen of ik de files wil bewaren, maar ik zit op mijn werk
de vraag is dus : kan ik die lynx screens remote overpakken ?
bij voorbaat dank
ik heb een proces draaien in lynx, daar heb ik een download gefinished van de respin van redhat 7.0, dit is mijn machine thuis, en ik zit nu op mijn werk, en nu ben ik een beetje bang als ik straks thuiskom dat a2000 weer eens weggevallen is en dat die processen dan hangen, dus ik log in met ssh naar mijn machine en zie daar twee textfiles staan van 650 mb elk. dus lynx staat nu op mijn machine thuis te vragen of ik de files wil bewaren, maar ik zit op mijn werk
de vraag is dus : kan ik die lynx screens remote overpakken ?
bij voorbaat dank
Volgens mij niet. Je kunt trouwens beter wget voor dit soort dingen gebruiken, die doet dat in een keer.