Toon posts:

Widows komt niet door de herstelconsole

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een laptop aangeboden gekregen ter reparatie echter lukt dit niet.

Stop: c0000218 {Registerbestandfout} Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden: \SystemRoot\System32\Config\SOFTWARE of het logboekbestand of vervangende bestand van het onderdeel

dit is de foutmelding die ik krijg en heb Het systeem herstellen bij een beschadigd register waardoor Windows XP niet kan worden gestart
dit artikel al gevolgd echter kom ik niet door de herstelconsole heen als ik 1 windows installatie heb en dus ook de 1e optie selecteer. dan blijft het scherm gewoon hangen

Wanneer ik windows opnieuw wil installeren dan blijft hij hangen bij het scherm bij zoeken van vorige versies van windows.

Mijn concrete vraag:
Is de harde schijf (of gehele laptop) beter weg te gooien of is er nog een mogelijkheid op de pc aan de praat te krijgen, ofwel met databehoud of zonder?

Groeten,

Jerome

P.S. er zit geen diskettestation in de laptop

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De schijf of laptop weggooien is echt niet nuttig in dit geval 8)7 Wat je kan doen is je schijf formatteren en dan XP er opnieuw opzetten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:49

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik gok op een fout in je bestands-systeem. Heb ik ook een keer gehad...
Na een format moet alles weer lekker draaien.. Dat kan ik het beste echt aanraden.
je kan je schijf proberen als slave te hangen in een andere PC en de data tijdelijk overzetten.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes