[x800]Geen beeld by boot tot windows inlog

Pagina: 1
Acties:

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb sinds zn beetje de laatste 3 driver versies van ATI dat ik pas beeld krijg op het moment dat windows gaat aanloggen, krijg niks meer mee van het opstartscherm waar ik eventueel naar mn bios zou kunnen....dit met een x800pro.

Momenteel geen probleem mee, hoef niks te veranderen aan de bios maar ik vroeg het me zo eens af of iemand dit herkend of weet hoe dit op te lossen is.

Rapapa...

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:28
Ik ben net van plan de 6.12 drivers te installen voor m'n X800 (geen pro volgens mij) . Ik zal zo posten wat het resultaat is.

• Tommy Z
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07-2024

Tommy Z

zelfkennis siert de mens

Heb je toevallig een kabel aangesloten op de TV out?

...I do not regret the things I've done, but those I did not do...

Verwijderd

Ik heb dit probleem zelf ook, krijg het alleen weg als ik zowel de VGA als de DVI kabel aansluit op de monitor. Heb de TV-out kabel tevens aangesloten maar beetje rare feature dan dat het wel goed zou werken als je deze kabel bij het opstarten niet aansluit.

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Heb je toevallig ook nog een onboard videokaart? Misschien staat je primary videokaart wel verkeerd ingesteld in je bios.. En pakt ie inderdaad je beeld pas als je Windows wordt opgestart?

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:28
Net geinstalleerd en ik heb hier geen last van.
X800 AGP + DELL 2405 scherm.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

metallicelmo schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:36:
Heb je toevallig ook nog een onboard videokaart? Misschien staat je primary videokaart wel verkeerd ingesteld in je bios.. En pakt ie inderdaad je beeld pas als je Windows wordt opgestart?
bios detecteert automatisch als er een kaart in AGP of PCI-x slot zit en shakelt automatisch over naar die kaart moet je niet meer zelf doen :P

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Toch lijkt de TV-out hier mogelijk de oorzaak. Bij mij werkt het ook zo.
Na een beetje gerommel met display instellingen (primair/secundair etc.) was het verholpen.

Zonder TV-out aangesloten kreeg ik gewoon direct beeld op de monitor.
Wellicht toch even proberen; of anders accepteren en op momenten dat je in je bios wil de kabel even ontkoppelen.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ok thanks tv out had ik niet aan gedacht!

Rapapa...

Verwijderd

Heey ik heb hetzelfde probleem met een club 9250 maar het zit niet in de TV-out

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:35:
Heey ik heb hetzelfde probleem met een club 9250 maar het zit niet in de TV-out
Het is al opgelost (A) gwoon simpel systeemherstelletje...
Pagina: 1