Live Messenger iemand blokkeren, kan diegene dat zien?

Pagina: 1
Acties:
  • 10.741 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 141965

Topicstarter
Wanneer ik iemand in Windows Live Messenger blokkeer. Heeft de ander dan de mogelijkheid om te zien dat ik dit heb gedaan?

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06 22:45
Dacht het niet, ik denk dat die persoon je vanaf dan altijd als "offline" zal zien.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 20:27
Hier zijn wel programma's voor ja....dus het kan wel. :D

Grtz Pedro

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Anoniem: 114398

Alleen als die persoon je ergens anders WEL online ziet, en dat is wat die programmaatjes doen.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:07

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 114398 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:00:
Alleen als die persoon je ergens anders WEL online ziet, en dat is wat die programmaatjes doen.
Volgens mij werkt dit al heel lang niet meer, sinds MSN alleen maar voor trusted accounts loginstatus weergeeft.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Topicstarter
Inderdaad, die online check tools werken niet volgens mij.

Is het volgende waar? Wanneer je iemand probeert te verwijderen uit je blocked list en dit lukt niet dan sta je nog in diegene zijn lijst, lukt dit wel dan ben je geblokkeerd of verwijderd uit de lijst.

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Deze programmatjes werken nog steeds, toevallig dat ik het laatst een x uit heb geprobeerd.

Zoek maar eens op msn block checker:

http://www.google.com/sea...msn+block+checker&spell=1

[ Voor 47% gewijzigd door Compusmurf op 14-12-2006 11:07 ]

http://Compusmurf.xs4all.nl

Topicstarter
Compusmurf schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:07:
Deze programmatjes werken nog steeds, toevallig dat ik het laatst een x uit heb geprobeerd.
Zou je een voorbeeld programma kunnen geven? Ik heb er 3 op mijzelf uitgeprobeerd en ze gaven aan dat ik offline was terwijl ik toch echt online was.

Ah het is dus een optie in msn die bepaald of de tool wel of niet zullen werken, bij mijzelf gestest :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 141965 op 14-12-2006 11:12 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:07

SeatRider

Hips don't lie

Compusmurf schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:07:

Zoek maar eens op msn block checker:

http://www.google.com/sea...msn+block+checker&spell=1
Hm, de twee checks die ik net heb gedaan klopten idd wel allebei. Grappig, denk dat ze het nu op een andere manier checken.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Topicstarter
Anoniem: 141965 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:06:
Inderdaad, die online check tools werken niet volgens mij.

Is het volgende waar? Wanneer je iemand probeert te verwijderen uit je blocked list en dit lukt niet dan sta je nog in diegene zijn lijst, lukt dit wel dan ben je geblokkeerd of verwijderd uit de lijst.
van die tool ben je dus afhankelijk van die optie in messenger. Werkt bovenstaande? Zijn er nog andere manieren/omwegen?

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:05
Volgens mij werken die tools nauwelijks. Ik heb er een paar geprobeerd en sta overal op offline. Ik sta in MSN gewoon op afwezig. Ik laat verder ook geen vreemden toe in mijn lijst. Misschien dat het daar aan ligt.

Topicstarter
I-King schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:17:
Volgens mij werken die tools nauwelijks. Ik heb er een paar geprobeerd en sta overal op offline. Ik sta in MSN gewoon op afwezig. Ik laat verder ook geen vreemden toe in mijn lijst. Misschien dat het daar aan ligt.
Daar ligt het inderdaad aan.

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik heb wel zo'n vermoeden waarom sommigen off-line zijn, als zit namelijk een functie in msn dat mensen niet kunnen zien dat je on-line bent als zij niet in je lijst staan. Dan zullen deze programma's waarschijnlijk niet werken.

http://Compusmurf.xs4all.nl

Topicstarter
Compusmurf schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:12:
Ik heb wel zo'n vermoeden waarom sommigen off-line zijn, als zit namelijk een functie in msn dat mensen niet kunnen zien dat je on-line bent als zij niet in je lijst staan. Dan zullen deze programma's waarschijnlijk niet werken.
Dat is al genoemd ja. Echter, ik wil weten of er andere manieren zijn... De manier die ik eerder beschreef, werkt dat?

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:02
Als iemand (die jij geblocked hebt), een nieuw account aanmaakt, jou daaraan toevoegt, en jij diegene dan accepteert (omdat je niet weet wie het is, maar het wel wilt weten)... Ja dan weet diegene weer dat jij online bent, en hem/haar dus op zijn/haar andere adres hebt geblocked.

oisd.nl

Anoniem: 196696

je hebt ook een gesprek verklikker als in amsn of stuffplug

deze kijkt of je plaatje wordt opgevraagt door iemands msn.
Dan kan iemand natuurlijk alleen doen als msn aan is.
Dus je bent dan of geblokt of hij staat op offline weergeven :)

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Het werkt wel, ik heb 2 msns en heb het wel eens getest. Kon gewoon zien dat ik online was als ik mezelf blokkerde.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 18:09
Leuk die sites of progjes waar je je account en je wachtwoord moet intikken...
Need I say more?

[ Voor 6% gewijzigd door Dancing_Animal op 14-12-2006 19:18 ]

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Dancing_Animal schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:17:
Leuk die sites of progjes waar je je account en je wachtwoord moet intikken...
Need I say more?
Dit hoeft niet, logisch. Het enige wat je doet in het emailadres van de desbetreffende persoon intikken. :z

• badFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:20

badFISH

Design & Decision Support

Kan het niet gewoon makkelijker in MSN zelf.
Ga naar Extra -> Opties en dan Privacy.
Rechts klik op een naam en als verwijderen actief is dan heeft die persoon je geblokkeerd of verwijderd.

Overigens als je MSN plus geinstalleerd hebt kan het nog makkelijker. Druk op het PLUS logo in het hoofdscherm. En kies Contactbeheer, dan krijg je een hele overzicht van alle personen. Gaat weer wat sneller.

[ Voor 35% gewijzigd door badFISH op 14-12-2006 19:59 ]

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 17:44

Jimbolino

troep.com

ok belangrijk punt wat ik nog niet voorbij heb zien komen:

Als je iemand verwijdert uit je lijst, dan kun je dit zien. Mercury (dMSN) kan dit namelijk.
Dit is een gewone functie in msn, kijk maar eens bij Privacy -> "wie heeft mij toegevoegd".

Mercury vergelijkt deze lijst met je huidige contactpersonenlijst en kan zo zien of je verwijderd bent uit andermans msn.

Kortom, blokeren+verwijderen = op te sporen.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:00
Even een oud topic een schop geven
badFISH schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:56:
Kan het niet gewoon makkelijker in MSN zelf.
Ga naar Extra -> Opties en dan Privacy.
Rechts klik op een naam en als verwijderen actief is dan heeft die persoon je geblokkeerd of verwijderd.

Overigens als je MSN plus geinstalleerd hebt kan het nog makkelijker. Druk op het PLUS logo in het hoofdscherm. [large]En kies Contactbeheer, dan krijg je een hele overzicht van alle personen. Gaat weer wat sneller.[/large]
Is deze functie ook gangbaar als MSN uitstaat ??
Misschien een stomme vraag ,sorry

Tweede vraag :
wat ook al aangegeven word Extra->Opties->Privacy
Ik heb iemand ter controle geblokkeerd waarvan ik weet dat zij mij geblokkeert heeft

Alleen ik kan daar dus niet definitief verwijderen
Betekend dat dat ik nog in haar adressenlijst sta ??

Ik begrijp namelijk dat op de "oude" messenger zodra je door iemand geblokkeert stond je deze ook kon verwijderen
Is hetzelfde dus nog gangbaar bij Messenger Live ?

Het zijn misschien allemaal leken vragen ,ik heb al verder op GoTTech zitten zoeken en op Google maar niks gevonden wat mij direct helpt
Tis namelijk even belangerijk voor me :$

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38186

Nog ff een simpele manier om uit te vissen of dit werkt: Voeg jouw eigen account toe als contactpersoon, blokkeer daarna jezelf en je weet of het te zien is....

;)

edit:
Mar2zz, met Gaim idd nog steeds zo.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 38186 op 16-01-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-04 16:33
Een paar jaar terug installeerde ik eens Gaim-messenger (nu pidgin), en die gaf automatisch aan of je op iemands blocklist stond volgens mij... Misschien is dat nog wel zo.

Anywho, degene die je wilt blokkeren zal toch gaan merken dat je nooit meer online bent en er misschien wel naar vragen... ik maak uit je topic op dat het geheim moet blijven, dus je houdt wel reallife contact ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248719

Ik heb zelf wel aantallen tools die wel helpt, als iemand je blokkeert wanneer je online bent of als die gene offline gaat, dat je dat kan zien ! Het is wel handig als ik zo in de lijst kijk dan zie ik ook wie mij geblokkeerd heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:00
Mar2zz schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:50:
Een paar jaar terug installeerde ik eens Gaim-messenger (nu pidgin), en die gaf automatisch aan of je op iemands blocklist stond volgens mij... Misschien is dat nog wel zo.

Anywho, degene die je wilt blokkeren zal toch gaan merken dat je nooit meer online bent en er misschien wel naar vragen... ik maak uit je topic op dat het geheim moet blijven, dus je houdt wel reallife contact ofzo...
Het zit allemaal ingewikkelder in mekaar :S

Ik weet dat ik geblocked ben door iemand ,alleen kan ik die persoon dus niet definitief verwijderen ,omdat ik als ik alles goed begrijp nog steeds in die persoon z'n adressenlijst sta
Dit is even heel erg vreemd namelijk :$

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Pagina: 1