[Geforce 4 mx440] driver elke keer opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb een GeForve 4 MX 440 en met mijn CRT 17" monitor was het geen probleem. Nu heb ik een Belinea 22W artistline en heb daarvoor de nieuwste driver van nvidia geinstalleerd. En daarna liep alles zoals het moet. Maar als ik de pc uit doe en later weer aan doe gebeurd er het volgende: er valt een strook beeld buiten het scherm (onder of bovven). Als ik vervolgens de driver opnieuw installeer gaat het weer goed. Het is natuurlijk een beetje stom om bij elke restart de driver opnieuw te installeren.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

iscara schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:05:
Ik heb een GeForve 4 MX 440 en met mijn CRT 17" monitor was het geen probleem. Nu heb ik een Belinea 22W artistline en heb daarvoor de nieuwste driver van nvidia geinstalleerd. En daarna liep alles zoals het moet. Maar als ik de pc uit doe en later weer aan doe gebeurd er het volgende: er valt een strook beeld buiten het scherm (onder of bovven). Als ik vervolgens de driver opnieuw installeer gaat het weer goed. Het is natuurlijk een beetje stom om bij elke restart de driver opnieuw te installeren.
heb je al eens geprobeerd om gewoon je monitor goed in te stellen 8)7

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• iscara
  • Niet online
Die staat gewoon goed ingesteld.

• iscara
  • Niet online
Een complete uninstall van de videokaart drivers en dan de nieuwste van nvidia installeren lijkt te werken.

Verwijderd

Staat je scherm wel op auto adjusting :? Verder heeft dit probleem niets te maken met de driver en lijkt het me idd. een monitor instelling die niet goed staat.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 08:49
wat ik zelf heb met de laatste drivers is dat hij vaak niet de resolutie onthoud waarin ik hem heb afgesloten, als mijn belinea 20 30 76 (17") dan weer opstart valleen ook stukjes buiten het beeld omdat ik het beeldscherm ingesteld heb op 1152x864, en windows dan terugvalt op 1024x768...

weet je zeker dat je driver kwijt is (ga is naar beeldscherm -> eigenschappen; tabblad instellingen en kijk is welke videokaart hij daar vind (waarschijnlijk Belinea ** ** ** op Geforce 4 MX 4440), en vernader je resolutie daar eens terug.

let ook op het aantal herzen (gevanceerd -> beeldscherm), als dit aantal veranderd kan het ook zijn dat je beeldscherm instellingen niet meer kloppen.

Benieuwd wat hier uit komt :) ik denk dat het een foutje is tussen de instellingen van het nvidia icoontje en de instellingen van windows, dat die niet goed gesyncd worden zeg maar :)

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1