Toon posts:

Koppeling perfectview en outlook verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Wij gebruiken perfectview 8.0 als relatiebeheer systeem.
Na een herinstallatie van een laptop is er een koppeling ontstaan tussen outlook en PV en vraagt bij het versturen van ieder bericht of deze mail in PV gearchiveerd moet worden. Deze koppeling wil ik weghebben.

Als je in outlook naar opties gaat, staat daar een tapblad PV. In de opties staat de map, waar de relaties staan. Als ik deze verwijder en de instellingen opsla zet outlook deze gewoon weer terug. Ook in PV staat deze instelling, en ook hier als ik de koppeling weghaal zet PV hem stug weer terug.

Via google geen antwoord gevonden en ook hier niet. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Welke versie van Outlook ?

Het lijkt erop dat PV een AddIn heeft geinstalleerd, je zou via Tools -> Options -> Advanced Options -> AddIn Manager kunnen checken of dat zo is. Daar kan je 'm als 't goed is ook verwijderen

[edit]
Kan me trouwens niet voorstellen dat hier in de help van PV niets over te vinden is ?

[ Voor 17% gewijzigd door TheRookie op 14-12-2006 10:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas in de Help is niks te vinden (PV en Outlook) over een koppeling met outlook.
Wel over hoe mails gearchiveerd kunnen worden, maar niet hoe deze koppeling uit te schakelen is.

We gebruiken trouwens Outlook 2000. Er zijn 3 Adinns geinstalleerd, maar geen die met PV te maken hebben.