Toon posts:

cdrom-speler werkt niet, pc start opnieuw op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds twee weken heb ik een Dell Inspiron 6400. Na er twee keer een cd in gehad te hebben doet de cd-rom/dvd speler het niet meer. Via reset knop heb ik hem wel open gekregen, maar computer herkent speler niet (bij deze computer). Wat nog vreemder is is dat de computer zich voortaan opnieuw opstart als ik tegen de schuif van de cd speler aanduw of als ik te hard dus aan de bovenkant van de laptop (dus onder het toetsenbord, links naast het muispad).
Wie kan mij hiermee helpen, ik weet helemaal niets van computers dus graag een eenvoudige uitleg. Ik heb Dell al gebeld, maar opsturen duurde volgens hen ongeveer een maand, dus hoop dat jullie me kunnen helpen.
bvd

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Het klinkt als iets van sluiting in de drive, of in ieder geval een los contact.
Je kan even met de laptop bij een computerwinkel met eigen technische dienst binnen wandelen, bijv. Computerland, Mycom of Paradigit ofzo. Deze winkels hebben over het algemeen wel een eigen technische dienst, en afhankelijk van het tijdstip soms ook wel direct tijd voor je.
Kost misschien een paar knaken, maar dan ben je hem geen maand kwijt.

Je kan eventueel zelf proberen de CD-drive er een keertje uit te halen, en hem opnieuw vast te zetten. Wellicht scheelt je dat nog iets in de kosten...

Verwijderd

Topicstarter
Ga dat laatste dit weekend proberen, bedankt

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-02 18:55

Theo

moederbord

Ik zou direct gebruik maken van de garantie en er zelf niet mee aan de gang gaan.

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Topicstarter
Het is inmiddels gelukt. kreeg de laptop niet open dus naar speciaalzaak gegaan. was blijkkbaar toch iets met de aansluiting.is opnieuw aangesloten en werkt weer als nieuw!!
bedabkt voor alle tips
Pagina: 1