http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27115582Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:25:
[modbreak]Het ziet er naar uit dat dit topic voor bijna niets anders als hulp bij warez gebruikt wordt, want het excuus 'het is voor homebrew' houdt niet meer stand als er continue over ISOs die niet normaal starten gesproken wordt.
Vragen over downgraden, upgraden, *graden, starten van welke onofficiële software dan ook (ook homebrew) zijn vanaf nu niet meer toegestaan. Het is mooi geweest.[/]
Nu kan ik het wel vinden in het no warez gedoe, wat mij wel tegen de borst stuit is dat het bespreken van upgrades verboden is vanaf zijn post. Deze upgrades zijn door Sony vrijgegeven, het lijkt mij wel erg drastisch als dit niet meer zou mogen.
Ook de beperking at er niet meer over illegale software gesproken mag worden inclusief homebrew (wat gewoon legaal is) verbaast mij. Komt er dan ook een lijst met wat illegaal en wat legaal is?
Wat heeft de homebrew uberhaupt met de iso's te maken, een legale applicatie als PSP radio is nu bestempeld als illegaal, mag niet meer over gesproken worden.
Is het zo moet kan je het topic net zo goed dichtgooien.
[ Voor 5% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-12-2006 23:43 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me