[USB Stick] >= 2GB, klein formaat

Pagina: 1
Acties:

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goede USB stick met een capaciteit van 2GB of meer. Verder wil ik graag dat de afmetingen zo klein mogelijk zijn. Ik wil de stick onder problemen in laptop USB poorten kunnen doen, die vaak dicht op elkaar zitten.

Uiteraard heb ik zelf ook al even rondgekeken. Helaas is het zoeken erg lastig, aangezien capaciteit, lees- en schrijfsnelheid vaak als enige eigenschappen worden genoemd (soms worden de afmetingen zelfs niet op de site van de fabrikant genoemd).

Ik zag bijvoorbeeld dat de "PQI Intelligent Stick" erg klein is, maar niet in de juiste capaciteit. Hebben jullie bijvoorbeeld zelf een model wat je kunt aanraden?

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-01 14:53
Heb ook die OCZ Mini-Kart zoals hierboven, prima ding! Heb trouwens de 1GB versie. Werkt nu al bijna een half jaar perfect :)

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-02 15:53
Heb een Sandisk U3 Titanium van 2GB. Lekker snel en hij is smal. Tevens vind ik het wel makkelijk dat de behuizing eens lekker sterk is (titanium) inplaats van goedkoop breekbaar spul. De USB stekker kun je gemakkelijk in en uit schuiven.

Op me werk hebbe we de Dell GX280 en die hebbe zo'n hele mooie front USB onder zo'n hele mooie hoek en je usb stick moet smal zijn want breder dan een usb kabeltje kan niet en de dikte mag ook weer niet dan past hij ook niet. En deze past er goed in.

Kingston past ook trouwens de Datatraffler serie en de MIGO. Die is meen ik iets sneller en die behuizing laat niet zomaar los...