AGP 1.0 --> AGP 2.0 upgrade?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Hey. Ik heb net een Elsa Erazor X gekocht. Ik heb een AGP 1.0 slot. Nu loopt de computer vast zodra ik een 3D applicatie start. Volgens de bijgeleverde FAQ heb ik een AGP 2.0 slot nodig. Is het mogelijk dit AGP slot up te graden, of moet ik daarvoor een totaal nieuw moederbord kopen? Alvast bedankt.

Mijn systeempje:

PIII 450 met een SiS 5600B-mATX-AUDIO-2.1N moederbordje...

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Lijkt me erg sterkt dat dat zo is.... en zeker omdat je een P3 hebt...

Kijk eens op de site van je mobofabriekant.

Ik kan me trouwens zowieso niet herinneren dat er mobo's zijn die alleen AGP 1.0 hebbben.. maarja.. ik heb me daar ook niet zoveel mee bezig gehouden.

• wacko
Mja, het is zo'n goedkoop schrALDI modelletje... dus dan heb je dat. Maar nu zit ik dus wel met een kaaryje dat niet werkt (in 3D dan, maar daarvoor heb ik em ook!). HELLLUUUUUUP!!!!!!!!!

Verwijderd

*lol* mijne komt bij de lucas klamer vandaan... en daar zit me toch een HOE*** moederbord in....jezus..maarja..wat verwacht je ook

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Hmm deze post staat ook al onder Videoplanken & beeldkanonnen.
Is het niet verkeerd om te crossposten?

Just wondering, niet wandering, maar wondering.

Cruz.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Probeer eens een bios upgrade voor je moederbord op de kop te tikken. Mischiend dat dat enigszins helpt?

• wacko
okay, hij werkt nu. Ik heb alle mogelijke upgrades/patches voor al m'n hardware gedownload en geïnstalleerd, nu doet-ie het perfect :D is trouwens m'n allereerste 3D kaart, ik moet ff wennen aan resolutie en frame-rate!
Pagina: 1