Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:25:
Het hoop dat het niet tot een rechtzaak moet komen...
De email is wel al 3 maand oud, dus ik ga morgen eens bellen of ze hem voor alle zekerheid al willen bewaren.
Het gaat hem echter over veel geld... (perceel bouwgrond aangekocht maar verkeerde informatie verkregen door dienst stedenbouw waardoor het perceel veel minder waard is).
Wat heeft de waarde van het perceel/object te maken met aangekochte grond? In Nederland is de prijs van grond, varierend. Ligt er net aan waar je het koopt. En niet alles mag bebouwd worden.
Als er dus grond verkocht is, snap ik niet wat dat te maken heeft met mbt tot de waarde van het te bouwen object.
Zoals je zelf aangeeft gaat het om veel geld, en reken er maar op dat als een instantie geld van je wil zien,
ze echt de rechtbank niet zullen gebruiken.
Ik bedoelde dus: Als er veel centen te halen valt, zal geen enkele instantie schuuw zijn om er daadwerkelijk een rechtzaak van te maken. Als hun denken er recht op te hebben, en jij vind van niet, is er de rechtbank de plek die daar juist een bindend oordeel over te geven. Daar is het voor.
Tevens lijkt het me niet nodig om je ISP te vragen om de mail te bewaren, hetzij te laten bevestigen. Mail is prive, en zal de ISP vast niet inkijken aan de hand van een telefoontje. Je hebt het mailtje nog, maak er in iedergeval een hardcopy van..
[
Voor 11% gewijzigd door
RaZ op 13-12-2006 23:39
]