ecteinascidin schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:58:
Yup, zo ziet dezelfde reactie er toch beter uit 
Pjerry: je hebt an sich idd een precair punt, namelijk dat je privacy niet echt boeit. Ik ben het er niet echt mee eens, maar dat is hier irrelevant. Ik wil je alleen wijzen op enkele delen in je replies, namelijk:
[...]
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1869606
Met enige animaties in je reply met zulke inhoud zal men niet snel geneigd zijn om jouw andere standpunt over te nemen.
Ook in je andere reply staat 
[...]
 Ofwel user-error. Je kan een user een hoop verwijten, maar zelfs zijn domheid is een force of nature. Dat het dom is klopt, maar dat betekend niet dat de fabrikant daarmee klaar is. Een user verwijten dat 'ie ergens de ballen verstand van heeft kan ook door de complexiteit van de materie komen. Of, in jouw voorbeeld, het blijkbaar onterechte vertrouwen in WiFi beveiliging. Dat zal dan wel terecht dom zijn, maar laakbaar bij de fabrikantszijde en niet bij de user. Door het zo simpel te stellen als feit, maak je niet gek veel kans om omhoog te gaan.
Maar omlaag zou in beide gevallen ook best onterecht zijn.
* Pjerry zal de Looking Glass draad nog eens nalopen 
Dank je voor je commentaar, die icons op het eind heb ik direct weggehaald, ik bedoelde daar verder niets mee (was alleen om een beetje op te leuken). Verder valt de veroordeling wel mee, vind ik, de meeste mensen (zo niet iedereen) weet dat zijn WiFi beveiligd moet worden (staat overal). Toen ik het van mijn overbuurman merkte ben ik ook direct bij hem langs gegaan om hem te helpen om de beveiliging een beetje op te schroeven.
Het maakt mij overigens niet zoveel uit of mijn inbreng door anderen verhoogd wordt. Wat ik wel belangrijk vind, is het feit dat iemand het omlaag schroeft met de score van -1 flamebait. Want het allerlaatste dat ik wil doen is mensen beledigen.
Toevoeging:
Overigens boeit privacy mij wel, als je het echt goed leest kun je dat er ook uithalen. Ik heb een enorme hekel aan de identificatieplicht op dit ogenblik (onlangs nog een discussie over gehad met de politie). Daarom heb ik het ook over wetgeving die het precies omschrijft en niet zoals Bush nu doet, gewoon tegen de regels ingaan onder het motto "terrorisme bestrijden", elk middel heiligt het doel.
Nee, ik vind privacy HEEL belangrijk, maar overtreders van de wet, waar iederen, jij en ik last van hebben moeten wel gepakt kunnen worden.

[
                        Voor 12% gewijzigd door
                                                     Pjerry                                                 op 22-12-2006 22:28
                                            ]