Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik lees op de website van pdashop.nl (asus A636N -> vragen) dat je het toestel kan vergrendelen (dwz als je op knoppen klikt als het vergrendeld is dat er niets gebeurd met het toestel). Het icoontje van vergrendelen/ontgrendelen ZOU onder het MSN icoon moeten staan in het scherm VANDAAG.
Ik vind dit icoon nergens terug op mijn A636N. Ik heb ook al alle settings doorlopen en nergens vind ik een spoor van deze setting. Kan iemand mij zeggen of dat op zijn/haar toestel ook zo is?
Pdashop raadde me aan om eerst een soft-reset uit te voeren en indien het niet helpt een harde-reset te doen. De soft-reset heb ik gedaan, maar nog niet de harde reset. In de handleiding van het toestel is er ook nergens sprake van die vergrendeling. Ook op de illustraties van "vandaag" in de handleiding zie ik het icoontje nergens staan.
Wie geeft mij het verlossende antwoord en/of oplossing.
Stel nu dat ik een harde reset geeft, wil dat dan zeggen dat ik tomtom (geïnstalleerd op een sd-kaart) moet herinstalleren?

Mvg

Verwijderd

Jesseke: Ten eerste is je topic titel niet erg doeltreffend. 'Vergrendelen' trekt niet veel mensen aan omdat ze dan niet weten waar het over gaat.
Ten tweede wil ik je vragen voortaan iets duidelijker te wezen. 'asus A636N' wasda? welk besturingssysteem? etc.
Dit topic zal ik dan dus ook dicht timmeren.

Nog even antwoord:
Start -> instellingen -> (Tabblad 'Persoonlijk' ->) Vandaag -> Tabblad Items -> vink 'Apparaatblokkering' aan.
Als je een harde reset geeft wordt alles van je apparaatje verwijderd dus ook alle programma's. Alles wat op je sd-card staat wordt niet verwijderd.

Als het niet lukt: Open een nieuw topic en schrijf een startpost volgens de voorwaarden die GoT stelt :)

Dit topic is gesloten.