Toon posts:

Tv Tuner

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik vind wat voor tv tuner ik heb, want ik ging proberen om via mce tv te kijken op mn pc. maar ik kreeg een lichte witte storing over mn beeld heen. hij was niet al te scherp. op het internet had ik gelezen dat dit aan de tv tuner kon liggen maar ik kon niet vinden waar stond welke tv tuner ik had.
alvast bedankt

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 12:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kijk eens op je tuner?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:45
Meer info is gewenst. eventeul met een screen shot laten zien wat je bedoeld. indien mogelijk.

De verkopers van je machine kan je wel vertellen wat voor Tunner er in je machine zit.

We kunnen je zo niet helpen....

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
http://img242.imageshack.us/my.php?image=tvfm6.png

zo ziet mijn beeld eruit atm. ook heb ik zwarte balk boven en onder die ik niet heb als ik uit media centre ben, weet niet hoe ik die moet wegwerken. maar is het niet mogelijk om ergens in je computer instellingen te kijken hoe mn tv tuner heeft. want je kan ook gewoon kijken welke videokaart je hebt zonder helemaal verkoper te bellen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Beetje eigen inzet mag ook wel. Zoals al is aangegeven, kijk gewoon op de TV kaart in je PC. Of lees de specificaties. Of kijk in Device Manager. Of... Of...

Zoveel dingen die je zelf kunt doen. Pas als er niets meer is wat je zelf kunt doen is een topic op GoT te overwegen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.