Hey got mensen!
Ik heb een probleempje:
Ik wil een bepaalde div net zo hoog maken als de pagina en aangezien het kan zijn dat er gescrolled wordt, doe ik dit op deze manier:
In de head:
Ik heb er een functie van gemaakt, omdat de browser anders, op de één of andere rare manier, de div met id="splitter" niet pakt (Has no properties zegt firefox).
Nu wil ik deze functie ná het laden van de pagina aanroepen, anders is srollHeight gelijk aan 0...
Ik heb al geprobeerd dit vóór de </body> te zetten:
Helaas werkt dit niet...
Ook heb ik geprobeer met body onload, dit levert ook 0 op.
Wat wel werkt is nóg een body maken na de echte body en dan met een onload, maar dit is te vies voor woorden...
Iemand enig idee hoe ik het dan kan doen?
Ik heb een probleempje:
Ik wil een bepaalde div net zo hoog maken als de pagina en aangezien het kan zijn dat er gescrolled wordt, doe ik dit op deze manier:
In de head:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
| <script type="text/javascript"> function resize() { splitter = document.getElementById('splitter'); height = document.body.scrollHeight; splitter.style.height = height; } </script> |
Ik heb er een functie van gemaakt, omdat de browser anders, op de één of andere rare manier, de div met id="splitter" niet pakt (Has no properties zegt firefox).
Nu wil ik deze functie ná het laden van de pagina aanroepen, anders is srollHeight gelijk aan 0...
Ik heb al geprobeerd dit vóór de </body> te zetten:
JavaScript:
1
2
3
| <script type="text/javascript"> resize() </script> |
Helaas werkt dit niet...
Ook heb ik geprobeer met body onload, dit levert ook 0 op.
Wat wel werkt is nóg een body maken na de echte body en dan met een onload, maar dit is te vies voor woorden...
Iemand enig idee hoe ik het dan kan doen?