eyeTV hybrid cabel/air

Pagina: 1
Acties:

• labius_caesar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10-2019
Beste mensen,

Ik ga binnenkort naar Berlijn verhuizen. Nu wil ik mijn iMac en macBoook als TV gebruiken/opnemen...je kent t wel. Mijn vraag eerste is: Moet je aangemeld zijn bij de kabelmaatschappij m de eyeTV hybrid te gebruiken (voor gratis zenders). In Berlijn zijn ze al een tijdje overgestapt op DVB-T.

Vraag 2: Heb ik dan ook en set-top box nodig? Of werkt de eyeTV hybrid tevens ook als een soort set-top box (er zit een antenne bij, en het ontvangst aldaar zou optimaal zijn). Ik weet dat het mogelijk is (staat volgens mij in de handleiding) om de bijgeleverde RGB kabel aan te sluiten op een digitale kabel (DVB-C)aan te sluiten en dan via (om maar wat te noemen @home) de eyeTV hybrid digitale TV te kijken...maar dat wil ik dus niet...

Vraag 3: Als je toch meer zenders wilt moet je dan wel een set-top box aanschaffen of zijn er inmiddels slimme technologische mogelijkheden waar die kaberbedrijven gebruik van maken...als dat wel zo is...is dat te combineter met de eyeTV hybrid?

Thnx,
Andrei

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-01 13:01
Als je alleen free-to-air (DVB-T) wilt ontvangen is de http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetvdtt je beste keuze.

• labius_caesar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10-2019
Weet iemand of ik deze ook voor digitale TV van @Home kan gebruiken?...Dus aansluiten op de set top box

Thnx

Verwijderd

dit lijkt mij niet omdat deze voor Digital Terrestrial Television bedoelt is (dus zonder kabel, maar uit de lucht).
Maar andere modellen van elgato zouden er wel geschikt voor moeten zijn. Doe maar eens een forum search ;)