Logitech Cordless Wheel dood?

Pagina: 1
Acties:

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:35

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Hi
gisteravond een lekker potje UT, doet mijn muis het ineens niet meer :(
Na pc uit- aanzetten doet ie het nog niet.
Ook op een andere pc niks meer. Ook niet met nieuwe batterijen. Bij het aanzetten van de pc brandt het lampje op de zend-/ontvangunit heel eventjes (fractie van een seconde, maar dat is normaal denk ik).
Ook heb ik al andere kanalen geprobeerd door op het betreffende knopje te drukken op zowel de muis als de zend-/ontvangunit.
Iemand dit ooit meegemaakt of die weet wat hier aan de hand is?
Ik denk dat ie simpelweg de pijp uit is. Ik ga vanmiddag ff een nieuwe halen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

heb je ook het knopje onder je muis geprobeerd?

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Haal dan geen cordles, maar gewoon een optical, of meteeen een razor boomslang.

Wacht effe, als het goed is heb je twee of drie jaar garantie op je muis, dus gewoon de garantie aanspreken.

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Is indeed wel vaag dat het zo ineens gebeurd. Maar zoals Bendertino al zei, ik zou kijken of je het op garantie kan gooien.

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Op vrijdag 02 februari 2001 09:04 schreef Bendertino het volgende:
Wacht effe, als het goed is heb je twee of drie jaar garantie op je muis, dus gewoon de garantie aanspreken.
Ben alleen het bonnetje kwijtgeraakt |:(

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

[..]

Ben alleen het bonnetje kwijtgeraakt |:(
Da's mooi klote, want je recht op garantie moet je aan kunnen tonen met een aankoopbewijs, en dat is toch meestal je winkelbonnetje. Als er een garantiekaart in de doos zat, en die is volledig ingevuld dan heb je nog garantie, anders wordt het helaas gewoon een nieuwe kopen.
Een mooie tip is de Dexxa Optical, bij de tweede-rangs computerzaak om de hoek. 49,95 voor 'n goeie optische muis, hij lijkt opvallend veel op die grijze Microsoft-optical en werkt minstens even goed :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Op vrijdag 02 februari 2001 10:45 schreef Tony Vroon het volgende:

Een mooie tip is de Dexxa Optical, ..., hij lijkt opvallend veel op die grijze Microsoft-optical ...
Da's nou net een reden om die Dexxa NIET te kopen ;)
Maar ik wil geen optical, ben die Logitech gewend, vind ik een hele fijne muis en in UT doet ie het perfect.
Ik ga nu een nieuwe bestellen.

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
bonnetje kwijt? Toevallig met pin-betaald? zo ja, dan kun je met je rekeningafschrift ook bewijzen dat je dat ding hebt gekocht = garantie!! heb ikzelf ook al eens zo gedaan.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Haal gewoon de Razer Boomslang met Mousebungee en een Everglide pad, alle voordelen in 1 :)

Flickr | Lego collectie

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Ja, die Boomslang is aardig voor games, maar voor mij toch drie nadelen:

1. Ik speel 15% van de tijd games, voor het resterende 85% 2D werk lijkt me die Boomslang niet echt geschikt
2. Moet nogal wennen aan die muis als ik de reacties op de review van 26 januari moet geloven
3. Is relatief aan de dure kant.

Dat idee van giroafschrift is inderdaad te proberen, maar helaas sta ik dan juridisch niet sterk. Als de winkelier moeilijk doet dan heb ik geen schijn van kans. Ik zou op die datum net zo goed een spel ofzo van dezelfde prijs gekocht kunnen hebben...

Pagina: 1