Ik heb in ASP.NET 2.0 (VB.NET) een pagina die 1 nieuwsbericht laat zien met de daarbij horende reacties. In de page_init worden aan de hand van parameters een nieuwsbericht-object geladen en reacties-objecten in een arraylist gestopt.
In de page_load worden met behulp van deze objecten oa de reacties getoond.
Nu heb ik het volgende probleem:
Op de pagina staat standaard een texktveld om te reageren. Als de submit-button wordt ingedrukt dan volgt er een postback en wordt er een event afgehandeld voor de submit. In de submit wordt er een nieuwe reactie gemaakt die gelijk wordt opgeslagen in de database. Deze moet ik nu alsnog toevoegen aan de pagina, terwijl dit voor alle andere objecten al is gedaan. Kan dit niet anders? Ik wil wel graag gebruik blijven maken van de postback.
In de page_load worden met behulp van deze objecten oa de reacties getoond.
Nu heb ik het volgende probleem:
Op de pagina staat standaard een texktveld om te reageren. Als de submit-button wordt ingedrukt dan volgt er een postback en wordt er een event afgehandeld voor de submit. In de submit wordt er een nieuwe reactie gemaakt die gelijk wordt opgeslagen in de database. Deze moet ik nu alsnog toevoegen aan de pagina, terwijl dit voor alle andere objecten al is gedaan. Kan dit niet anders? Ik wil wel graag gebruik blijven maken van de postback.