Volgende is het probleem.
Ik heb veel domeinnamen, met allemaal weer subdomeinnamen. Google ziet de content allemaal als hetzelfde, waar hij overigens geheel gelijk in heeft
.Nu wil ik al deze domeinnamen en subdomeinnamen naar 1 hoofddomein laten verwijzen middels het ISAPI_ReWrite component (www.isapirewrite.com).
Situatieschets
hoofddomein naam: www.domein-naam.nl
enkele andere domeinnamen: www.domeinnaam.nl, www.domeinnaam.be, www.domeinnaam.eu, www.domein-naam.be, www.domein-naam.eu enz.. Verder allemaal subdomeinen ervoor, en zelfs de domeinnaam zonder www. of ander subdomein ervoor.
Nu had ik de volgende regel bedacht:
RewriteCond Host: (?!www\.)(.*)domein(.*)\.(.*?)
RewriteRule (.*) http\://www\.domein-naam\.$3 [R]
Werkt opzich prima, maar als iemand dan verwezen wordt naar www.domeinnaam.nl/test.as...id=13&bla=test&test=1&... komt hij gewoon netjes uit op www.domein-naam.nl (de index pagina dus).
Nou was mijn vraag of er hier mensen zijn die het voor elkaar gekregen hebben om ervoor te zorgen dat alles wat na de .be, .nl of .eu / geplaatst wordt, opnieuw achter de eindlink geplaatst wordt. Dus, zo:
aanvraag (bijv): domeinnaam.eu/test.asp?id=13&bla=test&test=1
eind url: www.domeinnaam.eu/test.asp?id=13&bla=test&test=1
Ik heb veel domeinnamen, met allemaal weer subdomeinnamen. Google ziet de content allemaal als hetzelfde, waar hij overigens geheel gelijk in heeft
Situatieschets
hoofddomein naam: www.domein-naam.nl
enkele andere domeinnamen: www.domeinnaam.nl, www.domeinnaam.be, www.domeinnaam.eu, www.domein-naam.be, www.domein-naam.eu enz.. Verder allemaal subdomeinen ervoor, en zelfs de domeinnaam zonder www. of ander subdomein ervoor.
Nu had ik de volgende regel bedacht:
RewriteCond Host: (?!www\.)(.*)domein(.*)\.(.*?)
RewriteRule (.*) http\://www\.domein-naam\.$3 [R]
Werkt opzich prima, maar als iemand dan verwezen wordt naar www.domeinnaam.nl/test.as...id=13&bla=test&test=1&... komt hij gewoon netjes uit op www.domein-naam.nl (de index pagina dus).
Nou was mijn vraag of er hier mensen zijn die het voor elkaar gekregen hebben om ervoor te zorgen dat alles wat na de .be, .nl of .eu / geplaatst wordt, opnieuw achter de eindlink geplaatst wordt. Dus, zo:
aanvraag (bijv): domeinnaam.eu/test.asp?id=13&bla=test&test=1
eind url: www.domeinnaam.eu/test.asp?id=13&bla=test&test=1