Toon posts:

Beste manier om mijn nieuwe pc te koelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben een nieuwe PC aan het samenstellen. Die wil ik, ivm overclocken, zo goed mogelijk koelen.

Intel D975XBX2
Core2Duo E6600 inclusief Arctic Freezer 7 pro
2 Gig ram
Asus Ati X1950 Pro
Silentmaxx ST-11 Pro Case
een 80 mm Fan Noise Blocker S2
een 120 mm Fan Coolmaster

Mijn vraag is hoe kan ik de fans het beste aansluiten?
de Silentmaxx heeft een opening aan de voorkant en op de bodem voor een 120 mm fan
Ik neem aan dat ik de bovenste 80 mm fan aan de achterkant naar buiten moet laten blazen en de grote onderaan naar binnen? wat is beter?
- op de bodem ( stukje nylon kous voor het stof?)
- aan de voorkant?

andere tips worden uiteraard gewaardeerd

tnx

Steven

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:15
Lees eerst een de FAQ en netiquette, dan zou je al heel wat meer geweten hebben en zou dit topic beter aan de regels voldoen...

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

rimpeldinky

nani?

de fan met meeste luchtverplaatsing waar deze nodig is, de cooelrmasterfans gebruik ik voor mijn hdds, zijn lekker stil :)

bestel als je wilt stoffilteren een echt stoffilter er bij, is de moeite waard in plaats van elke x tijd de kous te moeten vervangen gewoon even loshalen en schoonkloppen

*burp*

Verwijderd

Topicstarter
The__Virus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:30:
Lees eerst een de FAQ en netiquette, dan zou je al heel wat meer geweten hebben en zou dit topic beter aan de regels voldoen...
In de FAQ staat niks over bodem fans voorzover ik heb kunnen vinden. en je andere opmerking kan ik verder niet direct plaatsen. Mijn vraag leek toch beleefd geformuleerd. Comminiceren is altijd aardig.

@Rimpeldinky
tnx voor de tip voor het stoffilter

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:21:

Mijn vraag is hoe kan ik de fans het beste aansluiten?
Op een WCD :+