Ik kom er met de search niet uit.
Vermoedelijk is mijn keyword bootdisk niet goed genoeg maar ik kan geen ander keyword verzinnen.
Ik kan met nero,magic iso en noem maar op,een bootdisk (cd/dvd) maken.
Ik wil echter een bootdisk die daarna een bestandje opstart.
En die mogelijkheid kan ik niet vinden.
Waarom:
Mijn mooie microsoft mediacenter keyboard (infra rood) doet het niet onder dos.
Er zijn blijkbaar ook geen drivers voor om dat toch te doen.
Omdat ik iedere week een backup maak met drive image pro en dat gaat eigenlijk alleen onder dos kan ik de commando's niet intikken.
Ik moet er dus iedere keer een los toetsenboard op aansluiten.
Het is eigenlijk heel simpel,een batchbestandje dat naar de juiste directory gaat ,de mouse driver voor dos er op gooit en het backup programma start.
Vanaf daar kan ik alles met de muis doen.
Wat geprobeerd:
o.a. met nero en magic iso een opstartdisk aan te maken met het autoexec.bat file er op.
Dat gaat uiteraard.
Caldera dr dos (bij Nero) negeert het autoexec.bat bestand volledig.
Gezocht naar bootdisk builders,die zijn er wel,maar ik heb er nog geen een gevonden die iets doet die na het booten nog een bestand uitvoert en het aantal cd's wordt steeds groter
Het besturingssysteem zelf,xp,nt,95,98 maakt niet uit,drive image pro vindt de drivers toch wel.
Maar ik baal er van om steeds weer een los toetsenboard uit de kast te sleuren en die er bij te stoppen,ik wil gewoon kunnen booten op een cd/dvd en dan een bestand uitvoeren.
Zoals gezegd,ik kan niet uit de weg met keywords om goed te zoeken,en ook de topic titel zal niet goed zijn.
Dat is nu eenmaal een beperking die ik heb.
Vermoedelijk is mijn keyword bootdisk niet goed genoeg maar ik kan geen ander keyword verzinnen.
Ik kan met nero,magic iso en noem maar op,een bootdisk (cd/dvd) maken.
Ik wil echter een bootdisk die daarna een bestandje opstart.
En die mogelijkheid kan ik niet vinden.
Waarom:
Mijn mooie microsoft mediacenter keyboard (infra rood) doet het niet onder dos.
Er zijn blijkbaar ook geen drivers voor om dat toch te doen.
Omdat ik iedere week een backup maak met drive image pro en dat gaat eigenlijk alleen onder dos kan ik de commando's niet intikken.
Ik moet er dus iedere keer een los toetsenboard op aansluiten.
Het is eigenlijk heel simpel,een batchbestandje dat naar de juiste directory gaat ,de mouse driver voor dos er op gooit en het backup programma start.
Vanaf daar kan ik alles met de muis doen.
Wat geprobeerd:
o.a. met nero en magic iso een opstartdisk aan te maken met het autoexec.bat file er op.
Dat gaat uiteraard.
Caldera dr dos (bij Nero) negeert het autoexec.bat bestand volledig.
Gezocht naar bootdisk builders,die zijn er wel,maar ik heb er nog geen een gevonden die iets doet die na het booten nog een bestand uitvoert en het aantal cd's wordt steeds groter
Het besturingssysteem zelf,xp,nt,95,98 maakt niet uit,drive image pro vindt de drivers toch wel.
Maar ik baal er van om steeds weer een los toetsenboard uit de kast te sleuren en die er bij te stoppen,ik wil gewoon kunnen booten op een cd/dvd en dan een bestand uitvoeren.
Zoals gezegd,ik kan niet uit de weg met keywords om goed te zoeken,en ook de topic titel zal niet goed zijn.
Dat is nu eenmaal een beperking die ik heb.
[ Voor 3% gewijzigd door Nick39 op 13-12-2006 12:10 ]