Volgens mij is het heel simpel, maar ik heb nu een query en die geeft dit als output:
Dit is output van een organogram programma waar per icon tekst aan te koppelen is in een specifiek veld (A,B,C).
Echter, ik wil een output die er zo uit ziet:
Kan iemand me in de goede richting duwen met Access? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit kan doen.
EDIT:
Ik heb wel al een oplossing, maar die is heel ranzig. Ik heb nu verschillende queries gemaakt met als resultaat bijvoorbeeld:
IconID VeldA
1 etc...
2 bla
3 bla
Vervolgens weer een query waar ik deze queries als source gebruik en het gaat helemaal goed...maar netjes is het zeker niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| ID IconID Name Value 1 1 VeldA "blabla" 2 1 VeldB 3 1 VeldC "Info bla" 4 2 VeldA "Shalala" 5 2 VeldB "etc." 6 2 VeldC 7 3 VeldA 8 3 VeldB 9 3 VeldC .... |
Dit is output van een organogram programma waar per icon tekst aan te koppelen is in een specifiek veld (A,B,C).
Echter, ik wil een output die er zo uit ziet:
code:
1
2
3
4
| IconID VeldA VeldB VeldC 1 "blabla" - "Infobla" 2 "shalala" "etc" - 3 - - - |
Kan iemand me in de goede richting duwen met Access? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit kan doen.
EDIT:
Ik heb wel al een oplossing, maar die is heel ranzig. Ik heb nu verschillende queries gemaakt met als resultaat bijvoorbeeld:
IconID VeldA
1 etc...
2 bla
3 bla
Vervolgens weer een query waar ik deze queries als source gebruik en het gaat helemaal goed...maar netjes is het zeker niet.
[ Voor 18% gewijzigd door armageddon_2k1 op 13-12-2006 12:31 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.