[Logitech S510] Toestenbord time-out door Caps-lock toets

Pagina: 1
Acties:

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Hoi,

Ik heb sinds een week of 2 een logitech S510. Prima toestenbord opzicht, maar wel met een klein bugje.

Als ik in [onderandere ] Battlefield2, Half-life2, NfS MW the capslock toets in druk dan reageerd mijn toetsenbord en muis voor 3 seconden niet meer. In NfS heeft de toets geen eens een functie maar toch slaat die even vast. Het spel gaat gewoon door, maar de ingedrukte toets zegmaar blijft hangen.

Nu heb ik hier al met logitech contact over, maar die begin over dat het aan de developer ligt en niet aan het toetsenbord. Daarbij geven ze aan dat het toetsenbord niet gemaakt is voor spelletjes. [ ja en, een toetsbord moet gewoon werken in mij ogen, maar ok ]
Met mijn oude toetsenbord heb ik geen problemen en die was ook niet gemaakt voor games. Daarbij gebruik ik mijn pc meer voor office app en programmeren dan voor games.

Nu vraag ik mij af of meer mensen dit probleem kennen met dit toetsenbord of eventueel een andere.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Nou vraag ik mij af als jij dit ook krijgt als je NIET aan het gamen bent, dus gewoon aan het typen in Word.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Nope, dan niet. Office 2003 / 2007 beta, een RDP sessie gaat allemaal goed. Het gaat ook niet bij alle spellen mis. Gister ook even Anno1701 [demo] geprobeerd ook geen probleem.

Dit nu alleen even te kijken of het niet misschien een oude driver kan zijn die problemen geeeft [ van me vorige tobo ]