Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gratis SMS met KPN ?????

Pagina: 1
Acties:

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 16:36
Hello,

Ik heb een KPN abo en SMS nog wel eens een keer. Nu weet ik dat het mogelijk is om gratis te SMSen met een Libertel abo. Je stelt dan een buitenlandse centrale in, en dan werkt dat.... nhaja, 2 jaar geleden werkte het zeker. Nu is mijn vraag, heeft KPN ook zoiets? Of is er voor een KPN abo ook een servicenummer dat gratis is? 50cnt per SMS hakt er best snel in moet ik zeggen.

Greetz, G3

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Bestaat niet

DIT IS MIJN WEBSITE

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 20:07
Bestond wel...
Ik heb een 2 jaar geleden ofzo een servicenummer van een of andere provider uit een of ander land.. en daar heb ik gratis op zitten sms'en..

Alleen door "misbruik" zijn die dingen omgezet dat ze alleen door gebruikers binnen het eigen netwerk het kunnen gebruiken..

Er zullen vast nog wel ergens gratis smsservice nummer over het internet rondslingeren..

Ga maar zoeken met altavista ofzo... niet hier.. is illi..

Pvouput live

Verwijderd

Waarom SMS je niet via ICQ... Tis gratis en supermakkelijk...

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 16:36
'K heb geen idsn aansluiting in mijn auto en op het werk, werkt icq niet lekker. En als je over straat loopt heb ik ook geen zin om mijn laptop aan mijn gsm te hangen en dan in te bellen. :)

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120