Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-mobile blackberry8700 instellingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek alle instellignen voor een BlackBerry 8700g met een T-Mobile abonnement.

de T-mobile helpdesk en de T-mobile shops kunnen me allebei niet helpen!!! gekkenwerk.

svp help!

PS: de melding die ik op mijn blackberry zie is "gegevensverbinding geweigerd". Wel heb ik (dat heeft de helpdesk wel kunnen bevestigen) een Instant Email abonnement via T-Mobile

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:47:
Ik zoek alle instellignen voor een BlackBerry 8700g met een T-Mobile abonnement.

de T-mobile helpdesk en de T-mobile shops kunnen me allebei niet helpen!!! gekkenwerk.

svp help!

PS: de melding die ik op mijn blackberry zie is "gegevensverbinding geweigerd". Wel heb ik (dat heeft de helpdesk wel kunnen bevestigen) een Instant Email abonnement via T-Mobile
Je kan aan de helpdesk vragen of ze een verzoek willen indienen bij de technische afdeling van T-Mobile om ze je telefonisch te helpen. Zij zetten dit verzoek door en ze zullen je 1 dezer dagen terug bellen. Mits de optie BlackBerry er tussen zit, voor MDA's etc. weet ik dat ze het wel doen!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!