[ASP]AspSmartUpload dood...wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020
Ik zal even de situatie uitleggen:

Ik loop momenteel stage bij een bedrijf die een website heeft met een CMS. Deze is destijds (zo'n 2 jaar terug) gebouwd in ASP en maakt gebruik van het AspSmartUpload component.

Nu hebben ze (hosting bedrijf) de website lopen verhuizen naar een andere server maar nu werkt AspSmartUpload niet meer, omdat het niet is geinstalleerd op de server.

Nu zouden ze deze vandaag nog installeren maar ik voel de bui al hangen want de makers van dit component zijn er mee opgehouden en is niet meer te downloaden op de officiele site.

Ik heb alles afgegoogled maar kan niks vinden, dus heb ik twee vraagjes:

1. Heeft iemand nog ergens dit component? zo ja, zou ik die dan mogen hebben?

2. Zo niet, hoe kan ik zonder dit component toch zorgen dat ik kan uploaden?

Liefst het eerste want ASP is nou niet echt bepaald bekend bij mij...veel verder dan beetje copy paste kom ik niet :p

Alvast bedankt

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 10:57
Van de oude server halen?

Overstappen op bijvoorbeeld ASPUpload. (Niet smart maar doet 't goed. Kost wel wat.)

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020
xtra schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:11:
Van de oude server halen?

Overstappen op bijvoorbeeld ASPUpload. (Niet smart maar doet 't goed. Kost wel wat.)
de oplossing is bij voorkeur wel gratis ;)

maar als ze het gewoon van de oude server kunnen halen dan is er helemaal geen probleem...toch heb ik een naar voorgevoel.

Heb ze net nog een keer terug gebeld maar hadden er nog niet naar gekeken.

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor componentrequests gelden hier dezelfde regels als scriptrequests: Programming FAQ - Scriptrequests. :)

We discussiëren hier over zelf programmeren. Als je met een component moet werken dat niet voldoet aan je wensen of dat niet meer te krijgen is, dan zitten er maar een paar dingen op om te doen; één ding is inderdaad mensen vragen of ze het component of een vervanging ervan weten te vinden, maar dat gaat je op dit forum niet lukken. ;) Mocht je zelf aan de slag gaan en een vergelijkbaar component willen maken dan is een eventueel topic bij problemen hier natuurlijk welkom, maar dit topic kan hier domweg geen plaats vinden. :)

Desondanks toch succes met je probleem. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.