Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het geluid van een gsm die afgaat bij een speaker

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen beste mede tweakers,

Het volgende vraag ik mij af. Ik wist helaas niet waar ik dit het beste kon neerzetten dus daarom de vraag hier. Wat is de officiele benaming voor het geluid dat je hoort zodra een mobiele telefoon bij een geluidssysteem afgaat (dat signiaal achtige geluid) ik kan het helaas niet anders omschrijven.

waarom ik dit wil weten is heel simpel ik wil het geluid ergens downloaden om te gebruiken in een nummer.

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 16:08

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Houd een telefoon bij een speaker terwijl je belt, en neem het geluid op met een microfoon? Lijkt me niet zo moeilijk.. :?

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Waar je dat geluid kan vinden weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat je niet origineel meer bent als je dat geluid gebruikt in een nummer ;)

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

rg-mohwa

Phoe Hé

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:33:
Goedenmorgen beste mede tweakers,

Het volgende vraag ik mij af. Ik wist helaas niet waar ik dit het beste kon neerzetten dus daarom de vraag hier. Wat is de officiele benaming voor het geluid dat je hoort zodra een mobiele telefoon bij een geluidssysteem afgaat (dat signiaal achtige geluid) ik kan het helaas niet anders omschrijven.

waarom ik dit wil weten is heel simpel ik wil het geluid ergens downloaden om te gebruiken in een nummer.
somebody answer the phone ? van dj jean geloof ik ....daar zit het geluidje ook in aan het begin kan je er zo uit knippen :9

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:50

voodooless

Sound is no voodoo!

Zoiets heet GSM instraling, maar ik denk niet dat dat je onder die naam een dergelijk geluid zal vinden.

Zelf opnemen is inderdaad een optie. Kun je zelfs zonder microfoon doen, met een beetje geluk werkt het ook prima op je line in :) Gewoon effe een niet afgeschermd kabeltje in pluggen en telefoon erbij houden!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:11

Stoffel

Engineering the impossible

rg-mohwa schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:40:
[...]

somebody answer the phone ? van dj jean geloof ik ....daar zit het geluidje ook in aan het begin kan je er zo uit knippen :9
Communication van Mario Piu was dat.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

rg-mohwa

Phoe Hé

Stoffel schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:44:
[...]

Damn je hebt gelijk hoe kom ik dan bij dat andere :S

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:06

SeatRider

Hips don't lie

In de HK liep een tijdje terug een topic om hier een naam voor te bedenken, dus volgens mij is die er nog niet :)

Gevonden.

[ Voor 26% gewijzigd door SeatRider op 13-12-2006 10:59 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:22

sanook

_/-\o_

Stoffel schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:44:
[...]

in 'Electrophone' van 'Ricksick' zit het ook verwerkt...

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Tatarola van .... (weet ik ff niet) zit ie ook in. Mooi nr trouwens, je moet wel van dat soort muziek houden(hardstyle?)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:00
DJ E-Maxx - GSM Jump

die heeft het ook :P (het hele liedje door zowat :P)

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
<ZuggemiftDomus>
Communication van Mariu Piu betreft een andere sample: het modem-inbelgeluid. >:)
</ZuggemiftDomus>

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:11

Stoffel

Engineering the impossible

BobbyD82 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:59:
<ZuggemiftDomus>
Communication van Mariu Piu betreft een andere sample: het modem-inbelgeluid. >:)
</ZuggemiftDomus>
Dan stel ik voor dat je of het liedje of je modem nog eens beluistert, want dat is nog niet eens een heel klein beetje waar ;)

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 18:08

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

@ts; als je het ergens van hebt geript, post het dan ook hier ff. Ik wilde dat namelijk ook al gebruiken als ontvangstgeluid bij een SMS (aangezien dat normaal al kraakt over mijn boxen, vind ik dat wel een mooie combi :) )

I'm not as think as you stoned I am

Pagina: 1