[Powerpoint 2003] Object animatiepad > 180° draai

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-07 19:34

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben nu 2 dagen aan het kloten met een presentatie in powerpoint 2003 voor mijn stagebedrijf.

Ik wil het volgende realiseren in powerpoint:

Object, een autovorm, beweegt naar een bepaalde richting (in mijn geval rechts) d.m.v. animatiepad. Aan het einde van het animatiepad, volgt ie het pad terug naar het beginpunt.

Nu het probleem:
Ik wil voordat het object teruggaat naar het beginpunt dat het object 180° graden draait.

Dus:

• ----beweegt naar rechts---->
• 180 graden draaien
• <----beweegt naar links----

Ik heb met verschillende animatiepaden in combinatie met andere animatievormen geprobeerd om dit effect te maken, maar dan wordt de animatie erg smerig enzo, bijv. dat je de draai van het object ziet wat niet gewenst is.

Hoe kan ik dit het makkelijkst realiseren??
Met VB code eventueel ofzo??

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

dus het draaien moet instant zijn? rechtsklikken op de draaianimatie in het animatiepane en dan kies je tijdsinstellingen en bij snelheid type je "0,01 seconden" (zonder aanhalingstekens).

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het even geprobeerd, maar dat komt ook best smerig over eerlijk gezegd (of mijn overige animaties zijn niet goed ingesteld). Ik bedoel het is geen nette oplossing.

IK heb nu als tijdelijke oplossing animated gifjes gemaakt die het werk doen van de animatie, maar ben nog steeds benieuwd of er geen andere oplossing is dan behalve die _heretic_ aangeeft.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

probeer eens een slide uit met je basisafbeelding zonder animated gif. als je de 3 animaties koppelt met "na mekaar" en de draai 0.01 seconde zal dat er toch wel onsmerig uitzien vermoed ik.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Probeer eens drie animaties met twee images :)
1--> beedl1: animatiepad, aanvinken dat beeld verdwijnt na afloop
2--> beeld 2: verschijnen
3--> beeld 2: animatiepad (de andere kant op).

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:18:
probeer eens een slide uit met je basisafbeelding zonder animated gif. als je de 3 animaties koppelt met "na mekaar" en de draai 0.01 seconde zal dat er toch wel onsmerig uitzien vermoed ik.
Dat heb ik dus geprobeerd, maar het lastigste is dan, ik was het vergeten te melden, de animatie van 'heen, draai, terug' moet constant blijven herhalen totdat er weer geklikt wordt zegmaar.
En helaas is er volgens mij geen animatie event dat je kan zeggen dat je weer terug naar een bepaald punt moet gaan. Of dat je een animatiegroep kan maken van enkele animatie events ofzo.

Pagina: 1