Je moet die files/screenshots wel ergens uploaden
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik denk dat die plaatjes op die manier niet echt gaan lukken hoorVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:06:
Ik heb een probleem. Mijn lettertyp is verandert. Ik heb geen idee hoe het is gebeurt en ook geen idee hoe ik dit moet veranderen. (wel heb ik gekeken naar de anti-aliasingniveau, geen nut).
Hier zie je wat er is verandert:
[[url=/Users/Bas/Desktop/Afbeelding 1.png]afbeelding[/url]]
[[url=/Users/Bas/Desktop/Afbeelding 2.png]afbeelding[/url]]
Maar even iets constructiefs: heb je toevallig nieuwe fonts geinstalleerd voordat dit gebeurde?
Rookworst zonder R is ook worst.
Probeer je afbeelding te uploaden op imageshack of op een andere upload site, dan krijg je linkjes die je hier kunt plaatsen
.
Gelukt, maar ik zie ook overal in GoT plaatjes het het topic zelf. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
(haha, lekker offtopic in mijn eigen TS
)
(haha, lekker offtopic in mijn eigen TS
Zoals je in je eerste post deed [ img] .. alleen dan met een internetadres naar plaatje..
[ Voor 9% gewijzigd door kaassouffle op 13-12-2006 10:25 ]
Maar nu weer even ontopic: iemand enig idee hoe die lettertyp ontstaat en het weer terug kan zetten?
\Voor foto's zie TS
\Voor foto's zie TS
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 10:43 ]
Met Tinkertool (freeware) kun je je default lettertypes instellen.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:37:
Maar nu weer even ontopic: iemand enig idee hoe die lettertyp ontstaat en het weer terug kan zetten?
\Voor foto's zie TS
Zoef
Hoe heb je het opgelost?Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:43:
Het is gelukt probleem opgelost.
systeemvoorkeuren - weergave - AA niveau op 'automatisch - beste voor hoofdbeeldscherm' & schakel AA uit voor lettertypen met puntgrootte 8 of kleiner.
Dit moet ervoor zorgen dat het weer is zoals het moet zijn.
Dit moet ervoor zorgen dat het weer is zoals het moet zijn.
lettertype is wat anders dan fontgrootte
Pagina: 1