Toon posts:

ASDM voor Cisco PIX 515 Firewall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Gisteren heb ik mijn IOS en ASDM (grafische interface) op mijn PIX 515 geupgrade naar versie 7.21 en 5.21, maar ik zou nu graag teruggaan naar versie 7.11 en 5.11

Ik heb echter de image file van ASDM v5.11 niet meer... en de Cisco site is een b*tch om aan software te komen...

Kan iemand mij aan deze file helpen? deze komt preinstalled op het flash geheugen van de meeste PIX firewalls. (asdm511.bin of asdm-511.bin)

Greetz,

Jef

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 14:32
Je kunt 'm gewoon downloaden als je CCO hebt hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Niet met een gewone registered guest account denkik? Of kijk ik er naast?

Als ik "additional access" wil hebben moet ik of een order nummmer of een key van een partner of reseller ingeven... en dat heb ik dus niet...

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:36:
Niet met een gewone registered guest account denkik? Of kijk ik er naast?

Als ik "additional access" wil hebben moet ik of een order nummmer of een key van een partner of reseller ingeven... en dat heb ik dus niet...
Lijkt me een goed moment om eens in de CLI te duiken :+

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• PiOn
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-03 15:17
Om het zoeken te vermijden (hoewel ik hem rechtstreeks en eenvoudig kon vinden):

Hier is de rechstreekse link: http://ftp-sj.cisco.com/cisco/ciscosecure/pix/asdm-511.bin. Als je de juiste credentails/CCO account hebt gaat dit lukken.

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 14:20
Zo zie je maar weer dat het altijd verstandig is om gegevens/bestanden te backuppen voordat je ze gaat aanpassen of vervangen. Het is natuurlijk mosterd na de maaltijd, maar waarschijnlijk wel een wijze les :)

Is er trouwens een specifieke reden dat je terug wilt naar de oudere software?

[ Voor 0% gewijzigd door Mikey! op 14-12-2006 11:49 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Topicstarter
7.21 gebruikt teveel resources... en dat is iets dat je bij een PIX515 niet te veel hebt :)
Ik zal straks nog eens proberen, maar ik denk neit dat ik zo'n CCO account heb...

en idd... een wijze les geleerd :)

Edit: Kheb hem van een mede-tweaker in mijn mailbox gekregen... Tnx!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 19:37 ]

Pagina: 1